16 maja 2017

26 maja

W ten piękny wtorkowy wieczór pragnę wam przypomnieć, że już niedługo (za 10 dni !) jest bardzo ważny dzień dla naszych mam.
 26 maja- Dzień Matki. Pewnie żadna nie chce, nie oczekuje prezentów od swoich pociech, ale wypadałoby pokazać, że są dla nas ważne. Najlepiej oczywiście wyrażać to czynami i słowami, ale każda na pewno ucieszy się z drobnego prezentu. Jestem pewna, że sporo osób nie ma pojęcia co podarować swojej mamie. Najlepiej jest dać coś zrobionego własnoręcznie, ale wiadomo, że nie każdy ma jakiś talent artystyczny. Więc postanowiłam dodać taki post, który może was trochę zainspirować. 

A więc co takiego możemy kupić z tej okazji? 

Skrzyneczka na drobiazgi Klik | Pojemnik na herbatę Klik |  Koszulka Klik 

Świeca zapachowa Klik | Czekolada Klik | Deska Klik

Kubek Klik |  Magnez Klik | Kubek Klik     

Notatnik Klik  | Pojemnik na herbatę Klik  | Poduszka Klik



Mam nadzieję, że coś z tych rzeczy wam się spodoba. Dodam, że nie mam żadnej współpracy z tym sklepem, lecz tylko wybrałam upominki, które mi się spodobały :) 

20 stycznia 2017

Change

Czyżby to był mój powrót? Czy chwilowy kaprys napisania czegoś dla was?  Nie wiem.  Ostatnio w moim życiu zachodzą wielkie zmiany. Powoli staję się pewniejsza siebie, odważniejsza... I przede wszystkim uczę się nie myśleć co inni mogą o mnie powiedzieć. Mówi się, że człowiek uczy się na błędach.

Lekcja nr 1 : Nie ufaj nikomu prócz sobie i rodzinie. Tak na prawdę najlepsza przyjaciółka z dnia na dzień może stać się twoim wrogiem. Osoba, do której mieliśmy największe zaufanie może przez największy twój błąd chcieć zemsty. Tak.. przytrafiło mi się to kilka dni temu. W ciągu jakiejś jednej godziny straciłam moich teraz wiem, że fałszywych przyjaciół. Zapamiętam to dokładnie i postaram się nie popełnić tego błędu drugi raz.

Lekcja nr 2 : Czasami warto znaleźć w sobie odwagę i pójść swoją drogą. Strach w życiu człowieka będzie zawsze, to jest zupełnie naturalne. Ale nie można przez to rezygnować ze swoich celów. W ciągu dwóch dni moje życie zmieniło się diametralnie. Zmieniłam szkołę. Odseparuję się od starego środowiska. Chcę zacząć od nowa.. wszystko. Do szkoły pójdę w zupełnie obce mi miejsce, bo do innego miasta. Nie żałuję, że znalazłam w sobie odwagę. Czasami warto! Gdy się nie zrobi czegoś, co według ciebie będzie najlepszym rozwiązaniem to po kilku latach możesz tego żałować. Nie myślę już co nowe osoby w nowej klasie pomyślą o mnie. Będą o mnie rozmawiać? No pewnie, to jest naturalny odruch człowieka. Ja muszę tylko zrobić wszystko, żeby pierwsze wrażenie było dobre.






Nie ufajcie kolegom, koleżankom za bardzo :/ Nawet jeśli wydaje ci się, że to będzie przyjaźń do końca życia i jeden dzień dłużej. Spełniajcie swoje marzenia, bo one są tylko wasze a innym nic do tego. Róbcie to co uważacie za słuszne, bo jeśli już tak myślicie to pewnie tak jest. Czasami warto zaryzykować. Na nowych zdjęciach widać, że mam prostą grzywkę.
Ścięłam ją i nawet nie chciałam myśleć jak znajomi to ocenią. Czasami tak trzeba :D

17 sierpnia 2016

10 dowodów na to, że żyjesz w XXI wieku

1. Nigdzie nie idziesz bez komórki.
2.Wychodząc z domu bez telefonu, którego przecież nie używałeś/aś przez przynajmniej 10 poprzednich 10 lat, wpadasz
w panikę.
3. Stajesz samochodem pod domem i dzwonisz z komórki do domu, żeby ktoś zszedł i Ci pomógł wypakować zakupy.
4. Każda reklama ma na dole adres www.
5.Wolisz grać w gry z kimś przez internet niż na żywo.
6. Wysyłasz wiadomość przez internet do osoby przy sąsiednim biurku.
7.  Masz 15 numerów telefonów do swojej czteroosobowej rodziny.
8. Wstajesz rano i włączasz internet, zanim wstaniesz z łóżka,
9. Dzwonisz do rodziców znajdujących się kilka pokoi obok, gdy czegoś potrzebujesz.
10. Spotykasz się ze znajomym żeby pograć w gry na komputerze kiedy obok leży mnóstwo gier planszowych.


W dawnych czasach nie było tych wszystkich technologii które mamy dzisiaj. Ludzie posiadali jeden telefon na całą wieś
 a telewizor mało kto miał bo były bardzo drogie! Czy wy sobie wyobrażacie takie życie? Bez swojej komórki, internetu
i telewizora? Bo ja nie. Internet służy nam zarówno dla rozrywki jak i pomaga w sprawach codziennych. Dobrze, że naukowcy wymyślili te wszystkie super technologie, jednakże nie powinniśmy zamykać się w mobilnym świecie. Ja staram się tego nie robić. Kiedy mam wybór rozmawiać z kimś przez telefon lub się z nim spotkać to oczywiście, że wybiorę drugą opcję. Typowym noł lajfom pewnie nie chciało by się wychodzić z domu. Musimy starać się spędzać jak najmniej czasu przed ekranami różnego rodzaju bo to źle wpływa na wzrok :D













Każdy z was ma swój telefon a na nim swoje ulubione gry i aplikacje. Wszystko jest bardzo przydatne a bez niektórych aplikacji nie wyobrażacie sobie życia. Ja też mam swoich faworytów. Tak wygląda mój ekran główny w telefonie złożony z dwóch części. 


Na pierwszej części są aplikacje znajdujące się w telefonie od samego początku z wyjątkiem messengera a na drugiej te zainstalowane.

♥ Instagram (zapraszam, moja nazwa to wiktoriia.k )
♥ You Cam Perfect - aplikacja do robienia zdjęć, według mnie jest najlepsza ze wszystkich bo robi nam takie zdjęcia, które potem nie wymagają większego retuszu. Jeśli jej nie używaliście nigdy to musicie spróbować!
♥ Makeup Plus - można w tym fajnie przerobić swoją twarz. Nawet jeśli nie  mieliście na sobie makijażu to w tej aplikacji możecie go zrobić :D
♥ e-Podróżnik - najlepsza aplikacja zawierająca zupełnie wszystkie rozkłady okejek, autokarów i pociągów.
♥ Block Puzzle - bardzo wciągająca gra w stylu Teris
♥ Snapchat -  (sunoverthecould - dodawajcie!)
♥ Niesamowite zwierzaki- w tej gierce ma się swojego pupila i się nim opiekuje ;) Taka zwykła gra na zalogowanie gdzie się można komunikować z innymi graczami i należeć do swojego klubu :)
Odlotowe wieżowce - gra zarówno na telefon jak i komputer,  polecam zupełnie :D Buduj swoje piętra, zatrudniaj pracowników, kupuj, handluj. Ma się w niej swój profil i też można pisać sobie z ludźmi. Wbrew pozorom w tej grze jest więcej starszych osób niż młodszych. Można założyć konto za pomocą tego linku http://happytower.pl/224922


10 sierpnia 2016

Co robić w domu?



Jestem tego pewna, że zdecydowana większość ludzi co najmniej raz dziennie wymawia zdanie typu "Nie mam co robić!", "Nudzi mi się.." Sama przyznam, że ode mnie można to usłyszeć dość często. Zwłaszcza w te wakacje, dlatego że pogoda nie jest jakaś wymarzona to większość czasu spędzam sama w domu. W końcu dzisiaj pomyślałam, że najwyższy czas coś zmienić.  Nawet kiedy jesteście zmuszeni przez jakieś okoliczności do siedzenia w domu to nie możecie marnować wakacji! Nie warto bezczynnie siedzieć i marudzić, że się wam nudzi. Ostatnio wymyśliłam kilka sposobów, żeby zabić nudę. Może nie są one jakoś mocno wyszukane i oryginalne, ale i tak chciałam się nimi z wami podzielić.
Jedyne co potrzebujesz do zrealizowania wszystkiego to jedynie odrobina chęci. To nie dużo, prawda?

1. Naucz się grać na instrumencie 

Jako osoba grająca na gitarze mówię wam, że nie ma nic wspanialszego niż gra na jakimś instrumencie. Nawet nie wiecie jaką to przynosi satysfakcję, kiedy ktoś mi zazdrości tej umiejętności. I uwierzcie mi, to zawsze się przyda! Marzyliście kiedyś, żeby nauczyć się grać na gitarze, pianinie czy czymś innym? Czemu by nie spróbować? Zwłaszcza gdy się nudzicie to to jest najlepsza okazja. Na internecie jest pełno stron, dzięki którym można nauczyć się bardzo dużo. 


2. Ozdób swój pokój.

Czemu by nie ożywić jakoś swojego małego pomieszczenia i coś w nim zmienić? Do tego potrzeba jedynie wyobraźni i chęci. Użyj wyobraźni i wymyśl coś samemu lub znajdź inspirację na internecie.

3. Uszczęśliw bliską osobę.

Nic tak nie uszczęśliwia jak własnoręcznie wykonane prezenty. Może być to coś do jedzenia, jakieś babeczki nietrudne do wykonania, ramka na zdjęcia czy może kolaż ze zdjęciami. Pomysłów jest mnóstwo.

4. Kolorowanki.

Ja bardzo lubię kolorować. Dzięki nim można się odstresować i zapomnieć o swoich problemach. 

5. Poukładaj puzzle

Może zajmuje to mnóstwo czasu, ale przecież właśnie o to chodzi, żeby jak najmniej siedzieć w bezczynności. Dzięki nim odpoczną oczy od ekranu, np. komputera, telefonu.  Takie myślenie podczas układania dobrze wpływa na wasz mózg :)


6. Stwórz listę pomysłów na nowe posty

Zwłaszcza kiedy czujesz, że masz chwilę natchnienia to czym prędzej bierz długopis w rękę, kartkę i zapisuj najlepsze pomysły. 

7. Zrób porządki w przyborach szkolnych

Za nie cały miesiąc wracamy do szkół. Kiedy nie masz co robić to nie zwlekaj z uporządkowaniem przyborów. Przejrzyj wszystko i zobacz czego ci brakuje i zapisz na kartce. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę.

8. Zrób porządki w pokoju. 

Zmień ustawienie na półkach, powyrzucaj wszystko co jest ci nie potrzebne i od razu zauważysz więcej miejsca w pokoju. 

9. Pooglądaj zdjęcia.

Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię wspominać sobie czas dzieciństwa. Znajdź w domu wszystkie albumy rodzinne i powspominaj. Dużo śmiechu może być przy tym :)

10. Zmień coś w swoim wyglądzie.

Usiądź przed lustrem i próbuj innego makijażu, innych fryzur. Może akurat znajdziesz dla siebie nowe ulubione uczesanie? 

11. Naucz się śpiewać

Poszukaj na you tube takich lekcji śpiewu. Ostatnio szukałam czegoś takiego i widziałam takie same ćwiczenia jakie mi zadawał mój nauczyciel na wokalu. Więc po co przepłacać i chodzić na takie lekcje skoro na internecie jest prawie to samo? 












To by były wszystkie moje pomysły. Ale pewnie każdy z was dopisałby do tego jakiś swój sposób na nudę w domu. Więc napiszcie w komentarzach wszystko co wam wpadnie do głowy. Może akurat komuś się nudzi i zainspirujecie go waszym pomysłem? :)

2 sierpnia 2016

Haul zakupowy

Czy tylko ja uważam, że czas leci za szybko? Już połowa wakacji minęła! To oznacza, że szkolna monotonia jest co raz bliżej... Nie za bardzo podoba mi się ten fakt, no ale nic nie zrobię :D Już trzeba myśleć o nowych książkach, zeszytach i przyborach szkolnych. Dla niektórych nowy rok szkolny to będzie zupełnie nowa przygoda, bo trafią do nowego środowiska, poznają nową klasę, a inni wrócą do starych znajomych. Szczerze zazdroszczę tym, którzy idą do nowej szkoły, bo mogą zacząć zupełnie nowy rozdział w życiu.

W ostatnim czasie, gdy miałam wolny dzień to trochę pochodziłam po sklepach w poszukiwaniu czegoś nowego dla siebie. Na wakacje przede wszystkim potrzebne są lżejsze ubrania, odsłaniające jak najwięcej ciała, żeby się nie ugotować przez słońce (kiedy w końcu pojawi się łaskawie na niebie :D ) Musiałam także kupić wymarzony rower i oczywiście mi się udało. Teraz zobaczcie sami co nowego zdobyłam :) 

-
Cropp top (30 zł) 
New Yorker 




Cropp top (30 zł) 
 New Yorker 


T-shirt (9 zł)
Kupiłam w Chińczyku


Jeansy (62 zł)
A&M

 Rower (650 zł)
Allegro



Laptop Lenovo g50-30 80G001QEPB (1400 zł)
Neonet 








4 lipca 2016

Podstawowy bagaż

Pewnie już każdy korzysta z wakacji jak tylko może- wycieczki, imprezy, spotykanie się ze znajomymi. Wiecie już co będziecie robili przez te całe dwa miesiące. Za to u mnie wszystko będzie zupełnie spontaniczne. Wiem jedynie, że pojadę nad morze z mamą i ojczymem w tym tygodniu. I na tym moje plany się kończą. Nie mam pojęcia co będę robiła, więc czy te wakacje będą najlepszymi w moim życiu czy może najnudniejszymi to się okaże wkrótce

Jakiś czas temu stworzyłam sobie taką listę rzeczy do spakowania na wyjazdy. Zupełnie wolę wszystko przygotować
z wyprzedzeniem.  Wykorzystuję ją przy każdej wycieczce i dzięki niej pozbywam się okropnego poczucia niepokoju,
że czegoś pewnie zapomniałam ze sobą zabrać. Jeszcze chwilę przed wyjściem z domu przeprowadzam sobie według niej kontrolę bagażu, żeby się upewnić czy na pewno wszystko jest na swoim miejscu.  Więc teraz wam ją przedstawiam.  Może wykorzystacie coś z niej przy pakowaniu się ;)


Moja lista na kilkudniowy wyjazd:

♥ kosmetyczka ( krem chroniący od słońca, antyprespirant, pomadka ochronna do ust, chusteczki nawilżane, podkład, puder, żel pod prysznic, szampon, pasta do zębów, szczotka, płyn do demakijażu i waciki)
♥ ubrania (krótkie spodenki, koszulki na krótki rękaw, letnie sukienki/spódniczki, piżama, bielizna, długie jeansy, legginsy, dresy, bluza, sweterek)
♥ buty (sandały/japonki, trampki)
♥ spray na komary i żel na ugryzienia, plastry
♥ suszarka do włosów
♥ ręcznik
♥ reklamówki (zawsze przydatne!)
♥ aparat (+ ładowarka)
♥ przyrządy do paznokci
♥ lakier do włosów (ja to noszę go wszędzie ale to ja ;D)
♥ ładowarka do telefonu
♥ okulary przeciwsłoneczne
♥ kapelusz na głowę
♥ parasol
kostium kąpielowy (w zależności gdzie jedziemy)
mały plecak lub torebka
telefon
pieniądze
dobry humor






15 czerwca 2016

Who am I? (post promujący)

04.02.15 r. czy założyć bloga? 4 lutego napisałam pierwszego posta. Nie był zbyt dobry, bo kompletnie nie wiedziałam co oznacza blogowanie. Początki były trudne. Myślałam, że wiem o czym chcę pisać, co mnie interesuje. Jednak byłam              w ogromnym błędzie. Po ok. pół roku mój blog zaczął się rozkręcać. W końcu zaczęłam odnajdywać mój sposób pisania.
Po roku prowadzenia bloga miałam ponad 200 obserwujących. Moim celem było mieć 200 czytelników w mojej rocznej przygodzie i udało mi się. Blog sprawił, że stałam się inną osobą. Zmieniłam się ja, moje życie i podejście do życia. Założenie bloga sprawiło, że wszystko w moim świecie uległo zmianie. Blog mnie pochłonął z czego się cieszę, bo mogę robić to co kocham.


Jeszcze się nie przedstawiłam, a wiec tak nazywam się Oliwia i prowadzę bloga pod nazwą littleredcherrysmile. 
Na ogół staram się być osobą optymistyczną, która nigdy się nie poddaje i dąży do wyznaczonych sobie celów. Na drodze spotykam wiele przeszkód jednak zawsze staram się je pokonywać. Na blogu jestem w 100% sobą, to zawsze tam wyrażam swoje zdanie i oddaję się temu całkowicie. Po odnalezieniu swojej drogi pokochałam to co właśnie robię. Kocham pisać i myślę, że nigdy się to nie zmieni. 



Jeśli choć trochę zainteresowałam Ciebie moją krótką historią wpadnij do mnie i zobacz co tworzę na swoim blogu. Littleredcherrysmile KLIK 



Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia