16 maja 2017

26 maja

W ten piękny wtorkowy wieczór pragnę wam przypomnieć, że już niedługo (za 10 dni !) jest bardzo ważny dzień dla naszych mam.
 26 maja- Dzień Matki. Pewnie żadna nie chce, nie oczekuje prezentów od swoich pociech, ale wypadałoby pokazać, że są dla nas ważne. Najlepiej oczywiście wyrażać to czynami i słowami, ale każda na pewno ucieszy się z drobnego prezentu. Jestem pewna, że sporo osób nie ma pojęcia co podarować swojej mamie. Najlepiej jest dać coś zrobionego własnoręcznie, ale wiadomo, że nie każdy ma jakiś talent artystyczny. Więc postanowiłam dodać taki post, który może was trochę zainspirować. 

A więc co takiego możemy kupić z tej okazji? 

Skrzyneczka na drobiazgi Klik | Pojemnik na herbatę Klik |  Koszulka Klik 

Świeca zapachowa Klik | Czekolada Klik | Deska Klik

Kubek Klik |  Magnez Klik | Kubek Klik     

Notatnik Klik  | Pojemnik na herbatę Klik  | Poduszka Klik



Mam nadzieję, że coś z tych rzeczy wam się spodoba. Dodam, że nie mam żadnej współpracy z tym sklepem, lecz tylko wybrałam upominki, które mi się spodobały :) 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wybrałaś, zapadające w oko :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na prezent na dzień mamy! Chyba będę musiała podkraść :)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Na pewno się przydadzą. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły! Na pewno z nich skorzystam :D
    Całuski :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje na dzień matki. Na pewno skorzystam z nich, o ile znajdę któraś z tych rzeczy :)
    http://sztuka-lisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jescze nie wiem co podaruje mojej mamie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pomysły na prezent, chyba skorzystam z nich, a poza tym to naprawdę świetny sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Pozdrawiamy, xx
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  9. lubią tą stronę, a najbardziej podoba mi się deska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły na prezent :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze rzeczy, myślę, że koszulka to fajna opcja, na pewno przydatna i przypominająca o nas ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  12. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia