2 sierpnia 2016

Haul zakupowy

Czy tylko ja uważam, że czas leci za szybko? Już połowa wakacji minęła! To oznacza, że szkolna monotonia jest co raz bliżej... Nie za bardzo podoba mi się ten fakt, no ale nic nie zrobię :D Już trzeba myśleć o nowych książkach, zeszytach i przyborach szkolnych. Dla niektórych nowy rok szkolny to będzie zupełnie nowa przygoda, bo trafią do nowego środowiska, poznają nową klasę, a inni wrócą do starych znajomych. Szczerze zazdroszczę tym, którzy idą do nowej szkoły, bo mogą zacząć zupełnie nowy rozdział w życiu.

W ostatnim czasie, gdy miałam wolny dzień to trochę pochodziłam po sklepach w poszukiwaniu czegoś nowego dla siebie. Na wakacje przede wszystkim potrzebne są lżejsze ubrania, odsłaniające jak najwięcej ciała, żeby się nie ugotować przez słońce (kiedy w końcu pojawi się łaskawie na niebie :D ) Musiałam także kupić wymarzony rower i oczywiście mi się udało. Teraz zobaczcie sami co nowego zdobyłam :) 

-
Cropp top (30 zł) 
New Yorker 




Cropp top (30 zł) 
 New Yorker 


T-shirt (9 zł)
Kupiłam w Chińczyku


Jeansy (62 zł)
A&M

 Rower (650 zł)
Allegro



Laptop Lenovo g50-30 80G001QEPB (1400 zł)
Neonet 








21 komentarzy:

  1. Woow naprawdę fajne te croop topy
    Wszystko świetne
    Ślicznie wyglądasz
    Piękne zdjęcia
    Nie przejmuj się, że cię nie było tylko twórz dalej! :)
    Trzymam kciuki
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że wracasz! Moja siostra zabiera mojego laptopa nad morze, ach te siostry. Fajne rzeczy kupiłaś! Piękny rower :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super crop topy!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, najbardziej spodobał mi się pierwszy crop top x
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy i ładne zdjęcia :) Marzy mi się miejski rower <3
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny rowerek! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te topy są przeurocze :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś straszne śliczna! :) Pasuje Ci ten granat.

    http://hidenly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rower! OBSERWUJĘ
    Jakim to model aparatu ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też zbyt szybko czas leci, ale podobnie jak Ty mam zamiar dobrze wykorzystać resztę wakacji. Świetne "zdobycze" zakupowe, rower bardzo mi się spodobał! Ale ogólnie wszystko bardzo fajne. Zdjęcia też piękne, jesteś prześliczna!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne crop topy, a jaki ten rower śliczny! Też niedawno kupiłam nowy, ale trekingowy ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłaś niezłe cudeńka! A rower boski!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki sliczny rower ;3 od dawna takiego wlasnie szukalas, ciesze sie ze trafilam na ten post ;3
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie rowery są świetne :) bluzki też są bardzo ciekawe :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to chyba udane zakupy :D Śliczne zdjecia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. hello;
    have a nice day...
    ım following you on gfc
    ı hope you will be back my blog
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi również szybko to wszystko minęło , a zaraz do szkoły :O
    Najbardziej podoba mi się czarny top <3

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetne te rzeczy, widać że masz dobry gust. Cudne fotki. kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia