10 sierpnia 2016

Co robić w domu?



Jestem tego pewna, że zdecydowana większość ludzi co najmniej raz dziennie wymawia zdanie typu "Nie mam co robić!", "Nudzi mi się.." Sama przyznam, że ode mnie można to usłyszeć dość często. Zwłaszcza w te wakacje, dlatego że pogoda nie jest jakaś wymarzona to większość czasu spędzam sama w domu. W końcu dzisiaj pomyślałam, że najwyższy czas coś zmienić.  Nawet kiedy jesteście zmuszeni przez jakieś okoliczności do siedzenia w domu to nie możecie marnować wakacji! Nie warto bezczynnie siedzieć i marudzić, że się wam nudzi. Ostatnio wymyśliłam kilka sposobów, żeby zabić nudę. Może nie są one jakoś mocno wyszukane i oryginalne, ale i tak chciałam się nimi z wami podzielić.
Jedyne co potrzebujesz do zrealizowania wszystkiego to jedynie odrobina chęci. To nie dużo, prawda?

1. Naucz się grać na instrumencie 

Jako osoba grająca na gitarze mówię wam, że nie ma nic wspanialszego niż gra na jakimś instrumencie. Nawet nie wiecie jaką to przynosi satysfakcję, kiedy ktoś mi zazdrości tej umiejętności. I uwierzcie mi, to zawsze się przyda! Marzyliście kiedyś, żeby nauczyć się grać na gitarze, pianinie czy czymś innym? Czemu by nie spróbować? Zwłaszcza gdy się nudzicie to to jest najlepsza okazja. Na internecie jest pełno stron, dzięki którym można nauczyć się bardzo dużo. 


2. Ozdób swój pokój.

Czemu by nie ożywić jakoś swojego małego pomieszczenia i coś w nim zmienić? Do tego potrzeba jedynie wyobraźni i chęci. Użyj wyobraźni i wymyśl coś samemu lub znajdź inspirację na internecie.

3. Uszczęśliw bliską osobę.

Nic tak nie uszczęśliwia jak własnoręcznie wykonane prezenty. Może być to coś do jedzenia, jakieś babeczki nietrudne do wykonania, ramka na zdjęcia czy może kolaż ze zdjęciami. Pomysłów jest mnóstwo.

4. Kolorowanki.

Ja bardzo lubię kolorować. Dzięki nim można się odstresować i zapomnieć o swoich problemach. 

5. Poukładaj puzzle

Może zajmuje to mnóstwo czasu, ale przecież właśnie o to chodzi, żeby jak najmniej siedzieć w bezczynności. Dzięki nim odpoczną oczy od ekranu, np. komputera, telefonu.  Takie myślenie podczas układania dobrze wpływa na wasz mózg :)


6. Stwórz listę pomysłów na nowe posty

Zwłaszcza kiedy czujesz, że masz chwilę natchnienia to czym prędzej bierz długopis w rękę, kartkę i zapisuj najlepsze pomysły. 

7. Zrób porządki w przyborach szkolnych

Za nie cały miesiąc wracamy do szkół. Kiedy nie masz co robić to nie zwlekaj z uporządkowaniem przyborów. Przejrzyj wszystko i zobacz czego ci brakuje i zapisz na kartce. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę.

8. Zrób porządki w pokoju. 

Zmień ustawienie na półkach, powyrzucaj wszystko co jest ci nie potrzebne i od razu zauważysz więcej miejsca w pokoju. 

9. Pooglądaj zdjęcia.

Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię wspominać sobie czas dzieciństwa. Znajdź w domu wszystkie albumy rodzinne i powspominaj. Dużo śmiechu może być przy tym :)

10. Zmień coś w swoim wyglądzie.

Usiądź przed lustrem i próbuj innego makijażu, innych fryzur. Może akurat znajdziesz dla siebie nowe ulubione uczesanie? 

11. Naucz się śpiewać

Poszukaj na you tube takich lekcji śpiewu. Ostatnio szukałam czegoś takiego i widziałam takie same ćwiczenia jakie mi zadawał mój nauczyciel na wokalu. Więc po co przepłacać i chodzić na takie lekcje skoro na internecie jest prawie to samo? 












To by były wszystkie moje pomysły. Ale pewnie każdy z was dopisałby do tego jakiś swój sposób na nudę w domu. Więc napiszcie w komentarzach wszystko co wam wpadnie do głowy. Może akurat komuś się nudzi i zainspirujecie go waszym pomysłem? :)

29 komentarzy:

  1. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nigdy się nie nudzę. Zawsze mam ogrom rzeczy do zrobienia. Jestem bardziej leniwa niż znudzona. Często leżę cały dzień w łóżku i oglądam serial. Takie leżenie potrafię nazwać rozrywką haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sposoby :) Ślicznie wyglądasz
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej mi się nudzi to właśnie śpiewam <3 .
    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Święty post i bardzo przydatny czasami sama nien wiem co robić jak siedzę w domu i się nudzę.. Śliczne zdjęcie , ale modelka piękna to i zdjęcia ☺


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty post i bardzo przydatny czasami sama nien wiem co robić jak siedzę w domu i się nudzę.. Śliczne zdjęcie , ale modelka piękna to i zdjęcia ☺


    Zapraszam do kliknięcia http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super zdjęcia, jesteś śliczną dziewczyną. Fantastyczne pomysły, ja sama większość z nich używam na co dzień. :) kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysły :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły :D. Też lubię oglądać zdjęcia z dzieciństwa i trochę przy tym powspominać. Według mnie gdy nam się nudzi, można:
    -Spróbować zacząć uprawiać jakiś sport, lub go rozwijać,
    -czytać książki/oglądać filmy
    -Próbować wymyśleć nowe przepisy
    -zrobić jakieś DIY albo wymyśleć swoje.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja często zabijam nudę pisaniem, albo spędzaniem czasu na czytaniu książki z gorącą herbatą (polecam zwłaszcza w deszczowe i zimne dni).

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka tych pomysłów stosuje :) Dobry post dla osób, które nie wiedzą co zrobić z wolnym czasem :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pomysły, również gram na gitarze! :D
    obserwuję
    mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się wziąć za kolorowanki, bo to naprawdę dobry sposób na nudę :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skorzystam z twojej listy zwłaszcza teraz gdy jest tak pochmurno i w sumie nie ma co robić.
    Świetny post :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo często się nudzę, dlatego z pewnością skorzystam z Twoich rad :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia!
    Ja zwykle czytam, oglądam coś lub sprzątam i zmieniam wygląd pokoju jak dziś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady! Ja zazwyczaj w domu śpiewam, oglądam filmy i działam w blogosferze także trochę nudno :D Piękne zdjęcia♥

    Zapraszam na promowanie blogów, buziaki xx Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie pociąga mnie żadna z rad wyżej wymienionych ;)
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jakim instrumencie grasz? :) Ja uwielbiam pianino.
    Co do dorzucenia jakiejś rady - jak dla mnie czytanie jest wspaniałą formą jednocześnie rozrywki, jak i rozwijania naszych umiejętności wysławiania się :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież, że na gitarze 😄

      Usuń
  21. Sama potrafię grać na fortepianie czy wiolonczeli i wiem, jak jest to wspaniałe.. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny post! Na pewno wykorzystam twoje pomysły, bo gdy mam tyle wolnego zawsze się nudze ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne pomysły ja najczęściej porządkuje pokój i oglądam moje stare rysunki :D Śliczne zdjęcia!

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia :)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co prawda nie często się nudze, ale twoje pomysły są bardzo ciekawe i na pewno wykorzystać część z nich na ostatnie dni wakacji ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj często mi się nudzi w domu :D ale te wskazówki na nudne są świetne,na pewno je wykorzystam :)
    Piękne zdjęcia , pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia