17 sierpnia 2016

10 dowodów na to, że żyjesz w XXI wieku

1. Nigdzie nie idziesz bez komórki.
2.Wychodząc z domu bez telefonu, którego przecież nie używałeś/aś przez przynajmniej 10 poprzednich 10 lat, wpadasz
w panikę.
3. Stajesz samochodem pod domem i dzwonisz z komórki do domu, żeby ktoś zszedł i Ci pomógł wypakować zakupy.
4. Każda reklama ma na dole adres www.
5.Wolisz grać w gry z kimś przez internet niż na żywo.
6. Wysyłasz wiadomość przez internet do osoby przy sąsiednim biurku.
7.  Masz 15 numerów telefonów do swojej czteroosobowej rodziny.
8. Wstajesz rano i włączasz internet, zanim wstaniesz z łóżka,
9. Dzwonisz do rodziców znajdujących się kilka pokoi obok, gdy czegoś potrzebujesz.
10. Spotykasz się ze znajomym żeby pograć w gry na komputerze kiedy obok leży mnóstwo gier planszowych.


W dawnych czasach nie było tych wszystkich technologii które mamy dzisiaj. Ludzie posiadali jeden telefon na całą wieś
 a telewizor mało kto miał bo były bardzo drogie! Czy wy sobie wyobrażacie takie życie? Bez swojej komórki, internetu
i telewizora? Bo ja nie. Internet służy nam zarówno dla rozrywki jak i pomaga w sprawach codziennych. Dobrze, że naukowcy wymyślili te wszystkie super technologie, jednakże nie powinniśmy zamykać się w mobilnym świecie. Ja staram się tego nie robić. Kiedy mam wybór rozmawiać z kimś przez telefon lub się z nim spotkać to oczywiście, że wybiorę drugą opcję. Typowym noł lajfom pewnie nie chciało by się wychodzić z domu. Musimy starać się spędzać jak najmniej czasu przed ekranami różnego rodzaju bo to źle wpływa na wzrok :D













Każdy z was ma swój telefon a na nim swoje ulubione gry i aplikacje. Wszystko jest bardzo przydatne a bez niektórych aplikacji nie wyobrażacie sobie życia. Ja też mam swoich faworytów. Tak wygląda mój ekran główny w telefonie złożony z dwóch części. 


Na pierwszej części są aplikacje znajdujące się w telefonie od samego początku z wyjątkiem messengera a na drugiej te zainstalowane.

♥ Instagram (zapraszam, moja nazwa to wiktoriia.k )
♥ You Cam Perfect - aplikacja do robienia zdjęć, według mnie jest najlepsza ze wszystkich bo robi nam takie zdjęcia, które potem nie wymagają większego retuszu. Jeśli jej nie używaliście nigdy to musicie spróbować!
♥ Makeup Plus - można w tym fajnie przerobić swoją twarz. Nawet jeśli nie  mieliście na sobie makijażu to w tej aplikacji możecie go zrobić :D
♥ e-Podróżnik - najlepsza aplikacja zawierająca zupełnie wszystkie rozkłady okejek, autokarów i pociągów.
♥ Block Puzzle - bardzo wciągająca gra w stylu Teris
♥ Snapchat -  (sunoverthecould - dodawajcie!)
♥ Niesamowite zwierzaki- w tej gierce ma się swojego pupila i się nim opiekuje ;) Taka zwykła gra na zalogowanie gdzie się można komunikować z innymi graczami i należeć do swojego klubu :)
Odlotowe wieżowce - gra zarówno na telefon jak i komputer,  polecam zupełnie :D Buduj swoje piętra, zatrudniaj pracowników, kupuj, handluj. Ma się w niej swój profil i też można pisać sobie z ludźmi. Wbrew pozorom w tej grze jest więcej starszych osób niż młodszych. Można założyć konto za pomocą tego linku http://happytower.pl/224922


34 komentarze:

  1. świetny post <3 <3 <3 Pięnkie wyglądasz :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, świat się zmienia, technologia idzie do przodu i w erze internetu i technologii, ludzie uzależniają się od tego, zapominają o normalnym świecie o kontaktach z rodziną, przyjaciółmi, jest więcej zwyklych, pustych, nic nie znaczących związków, opierających się jedynie na znajomości przez Facebooka, fałszywych przyjaźni, robienia wszystkiego dla fajmu, popularności.. :(
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami rzeczywiście spędzam trochę za dużo czasu przed telefonem, muszę to ograniczyć,jednak staram się dbać o swoją prywatność , bo ludzie często o tym zapominają.
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość dowodów się ze mną nie zgadza :) I jestem z tego dumna! Ja dałabym radę bez Internetu, telewizji (już na ten moment w ogóle jej nie oglądam, więc w sumie tutaj nie mam z czego rezygnować), telefonu. Po prostu musiałabym mieć dużo książek <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. super post, śliczne zdjęcia!
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze trzeba znaleźć złoty środek. Kiedy jestem sama, oczywiście, że korzystam z udogodnień, ale kiedy mam tylko okazje z kimś wyjść, odkładam telefon i lece! :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe przemyslenia :) Teraz to się ludziom w głowach poprzewracało od tych wszystkich technologii.. Wszystko dobre, ale z umiarem!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no coż niektóre sie zgadza :D ale nie jest aż tak zle xD
    pięknie wyglądasz :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha no zgadza się, zgadza :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez technologii XXI wieku byłoby naprawdę ciężko, aczkolwiek tak jak napisałaś powinniśmy mniej czasu spędzać przed ekranami, a więcej wychodzić na świeże powietrze. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super pomysł na post!
    Aż staje się dziwne, że w takich czasach żyjemy.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pasuje tylko do jednego punktu z tych, które podałaś. Telefon zawsze muszę mieć przy sobie :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Część sie zgadza XD :D
    Mój blog
    ♥ Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w czerwcu i teraz jestem bez telefonu i ciężko jest. Teraz jak idę do szkoły do miasta 12 km dalej, to ten telefon jest niezbędny. Sprawdzanie godzin czy zadzwonienie do domu, jakby pfu pfu coś się stało.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądrze piszesz :) Ja staram się unikać tego ,że używam cały czas internetu czy telefonu. W weekend gramy w gry planszowe z rodziną :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  16. haha padłam jak przeczytałam listę 10 powodów. Prawda jest taka, że to co napisałaś jest realiami bo sama czasami dzwonię do mamy czy siostry kiedy są w drugim pokoju. Czasami zdarza mi się zagrać z rodziną w gry planszowe :) fajna odskocznia od wszystkiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie punkty się zgadzają ;) Ja w wakacje staram się ograniczać telefon, żeby wykorzystać te wolne dni, chociaż średnio mi to wychodzi... :/

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uff, na szczęście nie robię jeszcze tych niektórych rzeczy podanych w punktach, haha. Internet, telefon, te wszystkie dodatki XXI w. są bardzo przydatne, ale wszystko z umieram. :) Świetnie napisany post. Jesteś prześliczna, cudowne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Staram się raz na jakiś czas ograniczyć internet, telefon, ale różnie z tym bywa :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Smutne ae prawdziwe :( Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie to się trąbi autem aż ktoś wyjdzie po zakupy :D haha!
    obserwuję! :* jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie:) - kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami dobija mnie ta cała technologia, a nowoczesność przytłacza. Chciałaby w takich chwilach po prostu rzucić wszystko w cholerę i zamieszkać w małym domku na odludziu, kompletnie odciąć się od cywilizacji i żyć tak sobie spokojnie samemu w swoim małym świecie. Póki jednak żyjemy w tym świecie Internet i telefon będzie nam towarzyszyć niemalże w każdej sekundzie życia. Kiedy nie masz połączenia z internetem po prosu nie żyjesz.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się już mniej czasu spędzać w domu, przed laptopem czy telefonem.
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam tak, że wolę z kimś się spotkać niż rozmawiać przez telefon.
    Bardzo ładne zdjęcia i naprawdę ciekawy post :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja za to często zapominam o telefonie i nie wpadam w panikę, gdy nie mam go przy sobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. co do początku to jeżeli chodzi o mnie to tylko 1 i 2 się zgadzają

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm. Do mnie pasują tylko dwa powody z początku. Reszta nie :D
    U mnie na telefonie można zobaczyć tyko trzy aplikacje: snapa, instagrama i fb :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sumie staram się spędzać jak najmniej czasu w internecie. Najwięcej chyba 'siedzę' na snapchacie, a tak to wszystko stało się już trochę nudne :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w prawdzie nie jestem uzależniona od telefonu, ale lubię sprawdzać Facebooka czy Snapchata. I, szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak bym sobie poradziła bez własnej komórki na dłuższy okres:D
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia