4 lipca 2016

Podstawowy bagaż

Pewnie już każdy korzysta z wakacji jak tylko może- wycieczki, imprezy, spotykanie się ze znajomymi. Wiecie już co będziecie robili przez te całe dwa miesiące. Za to u mnie wszystko będzie zupełnie spontaniczne. Wiem jedynie, że pojadę nad morze z mamą i ojczymem w tym tygodniu. I na tym moje plany się kończą. Nie mam pojęcia co będę robiła, więc czy te wakacje będą najlepszymi w moim życiu czy może najnudniejszymi to się okaże wkrótce

Jakiś czas temu stworzyłam sobie taką listę rzeczy do spakowania na wyjazdy. Zupełnie wolę wszystko przygotować
z wyprzedzeniem.  Wykorzystuję ją przy każdej wycieczce i dzięki niej pozbywam się okropnego poczucia niepokoju,
że czegoś pewnie zapomniałam ze sobą zabrać. Jeszcze chwilę przed wyjściem z domu przeprowadzam sobie według niej kontrolę bagażu, żeby się upewnić czy na pewno wszystko jest na swoim miejscu.  Więc teraz wam ją przedstawiam.  Może wykorzystacie coś z niej przy pakowaniu się ;)


Moja lista na kilkudniowy wyjazd:

♥ kosmetyczka ( krem chroniący od słońca, antyprespirant, pomadka ochronna do ust, chusteczki nawilżane, podkład, puder, żel pod prysznic, szampon, pasta do zębów, szczotka, płyn do demakijażu i waciki)
♥ ubrania (krótkie spodenki, koszulki na krótki rękaw, letnie sukienki/spódniczki, piżama, bielizna, długie jeansy, legginsy, dresy, bluza, sweterek)
♥ buty (sandały/japonki, trampki)
♥ spray na komary i żel na ugryzienia, plastry
♥ suszarka do włosów
♥ ręcznik
♥ reklamówki (zawsze przydatne!)
♥ aparat (+ ładowarka)
♥ przyrządy do paznokci
♥ lakier do włosów (ja to noszę go wszędzie ale to ja ;D)
♥ ładowarka do telefonu
♥ okulary przeciwsłoneczne
♥ kapelusz na głowę
♥ parasol
kostium kąpielowy (w zależności gdzie jedziemy)
mały plecak lub torebka
telefon
pieniądze
dobry humor






37 komentarzy:

  1. Świetna lista :) (I bardzo przydatna dla innych :D)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia , a co do wakacji to zazdroszczę i korzystaj ile się da bo kiedyś będzie tylko urlop hehe. A lista naprawdę świetna.

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie mnie zabiło :D Prześliczne, takie w wakacyjnym klimacie. Dobra lista, zawsze mam w planach taką przygotować, ale i tak lecę na spontana i zazwyczaj zapominam czegoś ;) Może to się zmieni, choć wątpię xD

    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :D
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i przydatny post, a zdjęcia cudowne ♥

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze planuję pakowanie kilka dni wcześniej a później i tak okazuje się,że mogłam wziąć więcej ,ale szkoda dźwigać ciężkiej walizki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobra lista na wyjazdy i przepiękne dopełniające post zdjęcia <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :* http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia.
    Powinnam wydrukować Twoją listę bo z pewnością o czymś zapomnę hahah.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju te zdjęcia są tak piękne, że mam ochotę Ci je wyrwać ze strony haha :D pozdrawiam/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są cudowne, oczu nie mogę oderwać, hah :D Ta lista bardzo mi się przyda, bo za niedługo wyjeżdżam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Naprawdę robią wrażenie.

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami. Robią furrorę! :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Dobra lista. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post! Zawsze się boję, że czegoś zapomnę spakować :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Super podpunkty! :) Piękne zdjęcia 💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje wakacje też są spontaniczne. Nie wiem nawet gdzie pojadę, bo nie mam zaplanowanych wyjazdów. Jedynie są u mnie takie niepewne propozycje na nie. Zawsze robię sobie taką listę rzeczy do wzięcia, by o niczym nie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i ciekawa lista.+ ładne zdjęcia!
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przydatna lista, mysle ze wielu osobom moze sie przydac :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna lista, pomocna szczególnie trzeba pamiętać o ostatnim punkcie!:P Cudowne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i plan bardzo przydatny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Post przydatny. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Lista przydatna ale ja jeszcze bym dodała kilka moich rzeczy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fajny i przydatny post. Zdjęcia śliczne ♥
    PS: Świetny blog!

    http://dream-andreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna lista. Napewno z niej skorzystam.
    Jestem wdzieczna za każdą subskrybcję i komentarz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatny post!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super lista ;)
    http://aleksandrajozwiakblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna i przydatna lista :D Ja bym do tego dodała jeszcze tabletki na gardło (bo w moim przypadku zawsze są potrzebne)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis!
    Przepiękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatny post! Również wolę wszystko przygotować z wyprzedzeniem, mam wtedy pewność, że o niczym nie zapomniałam i nie muszę się martwić :)

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne fotografie :)
    pozdrawiam, aparetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają ^^ Z listy z całą pewnością skorzystam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam już swoją listę rzeczy, ja jadę na Słowację! Śliczne zdjęcia, to pierwsze mnie powaliło na kolana :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie ruszam się na wyjazd bez aparatu, piękne zdjęcia
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny post, ze zdjęciami, a w poście who i am - estra teskt, chyta za serce ;) /
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia