15 czerwca 2016

Who am I? (post promujący)

04.02.15 r. czy założyć bloga? 4 lutego napisałam pierwszego posta. Nie był zbyt dobry, bo kompletnie nie wiedziałam co oznacza blogowanie. Początki były trudne. Myślałam, że wiem o czym chcę pisać, co mnie interesuje. Jednak byłam              w ogromnym błędzie. Po ok. pół roku mój blog zaczął się rozkręcać. W końcu zaczęłam odnajdywać mój sposób pisania.
Po roku prowadzenia bloga miałam ponad 200 obserwujących. Moim celem było mieć 200 czytelników w mojej rocznej przygodzie i udało mi się. Blog sprawił, że stałam się inną osobą. Zmieniłam się ja, moje życie i podejście do życia. Założenie bloga sprawiło, że wszystko w moim świecie uległo zmianie. Blog mnie pochłonął z czego się cieszę, bo mogę robić to co kocham.


Jeszcze się nie przedstawiłam, a wiec tak nazywam się Oliwia i prowadzę bloga pod nazwą littleredcherrysmile. 
Na ogół staram się być osobą optymistyczną, która nigdy się nie poddaje i dąży do wyznaczonych sobie celów. Na drodze spotykam wiele przeszkód jednak zawsze staram się je pokonywać. Na blogu jestem w 100% sobą, to zawsze tam wyrażam swoje zdanie i oddaję się temu całkowicie. Po odnalezieniu swojej drogi pokochałam to co właśnie robię. Kocham pisać i myślę, że nigdy się to nie zmieni. 



Jeśli choć trochę zainteresowałam Ciebie moją krótką historią wpadnij do mnie i zobacz co tworzę na swoim blogu. Littleredcherrysmile KLIK 



28 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    obserwuję *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Twojego bloga i często go odwiedzam :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuwielbiam twój blog *_*
    Jest naprawdę świetny :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję osiągnięć, dążenia do celu i życzę powodzenia na dalszej drodze :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 200 obs w rok!
    Ja również obchodze rocznicę na swoim blogu, tylko u mnie wynik wygląda w jeden rok- 100 obs ;) Jednk i tak się cieszę!
    Życze powodzonka w blogowaniu!

    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze, takie letnie.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i często czytam Twój blog :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, zajrzałam do Oliwi.

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu już po raz kolejny, zgodnie z moją obietnicą haha! Kolejny fajny post, pozdrawiam
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię posty promujące :) Wpadnę na pewno :)
    ♥ obserwuję ♥
    karilleyn ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam czytać posty promujące, bo można poznać wiele nowych blogerów!
    Twój blog jest naprawdę świetny, haha ja też jak sobie przypomnę swój pierwszy post to nie wiem czy powinnam się z niego śmiać, czy płakać.. :D
    Ostatecznie wszystkie stare posty zostały skasowane i z doświadczeniem zaczęłam prowadzić tego teraz oto bloga :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam Twojego bloga, ale z chęcią wpadnę. :D
    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam Twojego bloga, ale zaraz zabieram się za czytanie!
    Ja na początku mojego blogowania też nie wiedziałam o czym mam pisać, ale pomału do tego doszłam.
    Uwielbiam posty promujące, można poznać całkiem nowe blogerki! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super seria postów promujących!
    Życzę powodzenia w blogowaniu i oczywiście zaglądam i zabieram się za czytanie bloga!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wszystko ujęłaś :) wpadam na Twojego bloga :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju te zdjęcia sa takie cudowne a Ty taka śliczna ze nie moge sie napatrzec! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym nie znała tego bloga to z pewnością bym na niego zajrzała, ale od jakiegoś czasu jestem stałą czytelniczką! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo miło cię tu widzieć. Od dawna obserwuje Twojego bloga. Jest świetny i prawdziwy. Od razu widać, że jest to coś Twojego ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka Ty piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią wpadnę na Twojego bloga :)
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚWIETNY POST PROMUJĄCY :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post promujący!
    Piękne włosy :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia