3 czerwca 2016

Od kogo się uczyć bycia szczęśliwym? + wyniki konkursu



Ostatnio zastanawiałam się nad tym pytaniem. Prawdziwie szczęśliwych ludzi jest niewiele. Skoro tak jest to od kogo możemy nauczyć się bycia zawsze radosną, pozytywną  osobą? Zawsze podziwiałam ludzi niepełnosprawnych. Wiecznie uśmiechnięci, pozytywnie nastawieni do życia pomimo nieszczęścia, które ich spotkało. Czy my- w pełni zdrowi ludzie nie możemy być jak oni? Nie obgadują, można z nimi o wszystkim porozmawiać, nie robią problemów z błahostki, nie wyzywają... Często pracuję z osobami niepełnosprawnymi. Ostatnio miałam okazję występować 
z nimi w spektaklu i jeździć na wyjazdy. Zawsze chętnie wybieram się z nimi na wycieczkę gdy jest okazja, bo nie nigdzie nie znajdę tak w pełni szczęśliwych ludzi. Mają różne choroby, urazy i zwykle doskonale o tym wiedzą, że nieco różnią się od większości ludzi. Jednakże nie przeszkadza im to i nie płaczą z tego powodu. Podziwiam ich za to! 






Ostatnio na moim blogu był ogłaszany konkurs, w którym do wygrania był post promujący na trzech blogach i właśnie dobiegł końca :D Jak odbyło się losowanie? Najpierw zapisałam na kartce osoby 
z mojego bloga, potem z Magdy, a na końcu z Wiktorii. Internetowa maszyna losująca zdecydowała, że zwycięzcą konkursu zostaje numerek 6, pod którym kryje się..... Oliwia z bloga http://littleredcherrysmile.blogspot.com/



Gratuluję zwyciężczyni :) Wkrótce możecie się spodziewać postu napisanego przez Oliwię :) Zwycięzca był by inny, jednakże kilka wylosowanych dziewczyn nie miało aktualnie wstawionego baneru, więc mają pecha hehe :D

15 komentarzy:

  1. Ja też podziwiam :D Ale dążę do pełni szczęścia :D
    Cudowne zdjęcia :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że szczęśliwi bdziemy, jeśli nauczymy się nie przejmować się głupotami :)

    M V R C E L I A nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dotychczas poznałam jedną osobę niepełnosprawną i czasem jest gorzej, a czasem lepiej. Jednak życie z swoją chorobą i pomimo tego często na jej buzi gości uśmiech :D Super, że wygrałam haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat jestem bardzo optymistyczną osobą, a na pewno staram się, ale również podziwiam ludzi, którzy pomimo przykrych wydarzeń mają uśmiech na twarzy ;)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcy i czekam na posta :)
    Pozdrawiam zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też podziwiam osoby niepełnosprawne, właśnie z powodu tych powodów, które podałaś. To fajnie, że masz możliwość przebywania z takimi ludźmi.
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja - lubię połączenie sukienki z trampkami :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą w 100%
    Od razu pomyślałam o Nicku Vujicic, którego filmik "Nigdy się nie poddawaj" obejrzałam kilka dni temu na YouTube. Pod koniec naprawdę się wzruszyłam, a cały ten materiał dał mi do myślenia. Zdecydowanie polecam!
    To prawda, że coś jest w tych ludziach, dają po prostu taką wielką motywację.

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uczę się szczęścia od ludzi, którzy są wokół mnie i którzy zawsze się uśmiechają. Którzy porafią zachęcić mnie do walki, nawet jak już nie mam sił. Którzy mnie wpierają, ale też ci, którzy mimo ciężkiej przeszłości i wielu problemów potrafili podnieść się i niezależnie od wieku znów czuć szczęście. Mam wiele takich ludzi w swoim otoczeniu i w rodzinie i to oni są dla mnie największą inspiracją.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda,takie osoby często są bardziej pozytywne od tych,które posiadają praktycznie wszystko. Powinniśmy brać od nich przykład ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie niepełnosprawni są wspaniali, choć nie mieli tyle szczęścia co my, zostali skrzywdzeni przez los, są szczęśliwsi niż ludzie, którzy mają to co najważniejsze - zdrowie. Jednak uważam, że prawdziwe szczęśliwe życie, to posiadanie osób, na które można zawsze liczyć, przyjaciół, rodziny, a także nie przejmowanie się błachymi sprawami i spełnianie marzeń ;)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia