16 maja 2016

Padłaś? Powstań, popraw koronę i biegnij dalej

Zastanawialiście się może kiedyś jak udekorować swój pokój? Co zrobić żeby wewnątrz twojego małego zakątka było przytulniej? Ja myślałam o tym, dlatego nawiązałam małą współpracę z firmą akatja.pl. Jest to fantastyczny sklep, w którym można kupić naklejki ścienne, które w wyjątkowy, oryginalny sposób udekorują ściany w każdym pomieszczeniu twojego domu. Firma oferuje bardzo dużo fantastycznych naklejek na ścianę- zwierzęta, cytaty, drzewa, kwiaty, dmuchawce itd.   oraz takie pod wyłącznik od światła, co pomaga ochronić miejsce wokół wyłącznika od brudu.

Gdy w e-mailu napisali mi, żebym wybrała dla siebie jakiś wzór to siedziałam chyba z godzinę,bo nie mogłam się zdecydować na jakąś naklejkę. Na prawdę wszystko jest prześliczne i najchętniej to sama bym kupiła jakąś  do każdego pomieszczenia. A co wybrałam? Napis, który bardzo mi się spodobał bo jest prawdziwy, mówi żeby się nie poddawać i za każdym razem jak spojrzę na tą naklejkę przypomnę sobie, że należy pamiętać o realizacji swoich marzeń. Nawet jak upadniesz, trzeba ogarnąć się, poprawić swoją koronę i dalej dążyć do celu. 
Niestety nie mogę na razie przykleić jej na swoją ścianę, bo po prostu mi się nie opłaca, gdyż niedługo będę się przeprowadzała i bym żałowała, że taka genialna naklejka musiała zostać w innym mieszkaniu.  




Inne wzory dostępne na ich stronie:



Zachęcam do udziału w konkursie, w którym można wygrać post promujący na trzech blogach- Klik

34 komentarze:

  1. Wow, świetne naklejki! Linki poklikane ;) Gratuluje wspolpracy!
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten tekst "padłaś? powstań..."!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne naklejki, poklikałam :) Sama też niedługo się przeprowadzam i może skorzystam z ich oferty ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega naklejki! ♥

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki to fajne rozwiązanie, ale ja chyba bardziej stawiałabym na jakieś obrazy albo grafiki do powieszenia na ścianie :)
    dzięki za odwiedziny!

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki to dobra sprawa, podobnie jak cytaty w ramkach na ścianie:)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo podobają mi się takie naklejki !

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam na facebooku takie naklejki, ale nie z tej strony, jednak sam pomysł jest świetny :)

    Obserwuję, będę wdzięczna za to samo, o ile oczywiście spodobają ci się moje posty. Nic na przymus!

    mvrcelia.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow śliczne te naklejki. Zazdroszczę współpracy. Zrób koniecznie zdjęcia jak wyglądają na ścianie :-) ciekawa jestem jak się prezentują. Do mnie taka firma się jeszcze nie odezwała. Bardzo fajna forma współpracy. A jakiej jakości są takie naklejki? :-)
    Extra przekaz co do napisu. Nawet jak się coś nie uda popatrzysz się i motywacja powraca.
    Aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest zadowalająca :) W sumie to to jest taka całość, elementy nie są oddzielnie, tylko wszystko jest na przezrozystym tle więc nie trzeba się obawiać, że coś się źle przyklei :D A po odklejeniu nie zostaje ślad

      Usuń
  10. Gratuluję współpracy! Naklejki są naprawdę świetne i gdybym miała wybierać postawiłabym na ten sam wybór co Ty, ponieważ ten cytat pomimo, że jest prawdziwy może naprawdę bardzo zmotywować człowieka do działania kiedy się tylko na niego spojrzy ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam naklejki na ścianie, ale kupiłam je stacjonarnie. :) Na pewno odwiedzę stronę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze marzyłam o ładnym napisie z moim nazwiskiem :D lub imieniem xD
    Śliczne dostępne naklejki :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe te naklejki! :)
    Bardzo mi się podobają.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś nie przekonują naklejki na ścianach, ale fakt, faktem ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie ładna ta naklejka, ale ja chyba bym się nie odważyła takowej przykleić na ścianę ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie pałam miłością do naklejek ;p wolę obrazek w ramce:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna współpraca :) Właśnie mam jedną ścianę, gdzie czegoś brakuje, lecę poszukać jakiegoś motywu na stronie. Pozdrawiam!

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :3
    http://poziomka1.blogspot.com/2016/05/modowe-inspiracje-4-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane :)
    ekstra są te naklejki, sama muszę przemyśleć ich zakup :) z tym, że tak samo jak Ty nie długo się przeprowadzam więc też nie będzie opłacało mi się je naklejać :) pozdrawiam ciepło i obserwuje :) claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe te naklejki, kiedyś bardzo takie chciałam ale teraz zaczął mi sie podobac kamień na ścianie :D Poklikałam :)
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te naklejki !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe te naklejki :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne naklejki! Z chęcią sobie wydrukuję! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne są! :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne naklejki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia