13 kwietnia 2016

Top 5 horrorów


Wiosna :D Jak ja się cieszę, że nie muszę wciąż zakładać zimowej kurtki kiedy chcę wyjść na dwór. Zostały tylko 2 miesiące nauki, więc raczej szybko to zleci :D Już dzisiaj mam plany na wakacje i mam nadzieję, że zły los mi ich nie pokrzyżuje. Pochwalę się, że  możliwa jest podróż do Hiszpanii! Moje marzenie by się w końcu  spełniło :) Ale pomimo, że padła taka myśl odwiedzenia cioci to i tak nigdy nie wiadomo co może zmienić plany.


Co tydzień w weekendy przychodzi do mnie mój chłopak i zawsze oglądamy jakieś filmy i już bardzo dużo mamy ich za sobą. Dlatego też w tym poście polecę wam kilka horrorów, które mi się spodobały. Mam duże wymagania co do tego gatunku i raczej z horrorów się śmieję a z czasem i usypiam, no ale zdarza się, że któryś mi się na prawdę spodoba :)

1. Lustra
Ben rozpoczyna pracę jako stróż w opuszczonym centrum handlowym. Mężczyzna zauważa, że lustra, które się tam znajdują, nie są zwyczajne
Po tym filmie nie bałam się przez długi czas spojrzeć w lustro haha. Robiłam to, ale miałam straszne schizy. Są 2 części.  Polecam :D


2. Carrie


Adaptacja debiutanckiej powieści Stephena Kinga. Nieśmiała i poniżana przez uczniów Carrie odkrywa w sobie zdolności telekinetyczne. 

3. Droga bez powrotu

Grupie znajomych i przypadkowemu lekarzowi przychodzi walczyć o życie ze zdeformowanymi kanibalami, mieszkającymi na odludziu.

4. Obecność


Słynna para badaczy zjawisk paranormalnych zostaje poproszona o pomoc rodzinie, którą terroryzuje potężny demon.

5. Mama


Dwie siostry znikają w tajemniczych okolicznościach po tym, jak ich matka zostaje zamordowana. Upływa wiele lat, gdy zostają odnalezione i trafiają pod opiekę wujka. 







Polecacie jakieś horrory? :D Szukam nowych filmów do obejrzenia :D

33 komentarze:

  1. Osobiście boję się horrorów, więc za bardzo ich nie oglądam, ale mogę polecić "The boy". Śliczne zdjęcia jak zawsze :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie oglądałam (matko czasami mam wrażenie, że nie ma już horroru którego bym nie oglądała :P).
    „Mama” spodobał mi się choć był dostać osobliwy i nietypowy i chyba za to go polubiłam.
    „Droga bez powrotu” to był jeden z moich pierwszych horrorów jakie obejrzałam. Wtedy wydawał mi się czymś niesamowitym, jednak niedawno obejrzałam go jeszcze raz po latach i nie robił już takiego wrażenia. Horror jak setka podobnych, grupka ludzi, las, rzeź, kanibale i te de, i te pe.
    „Lustra”... Cóż powiem, że był dziwny a pomysł dosyć ciekawy, ale niebywałe mnie ten film zmęczył. Był po prostu nużący i w połowie już nie mogłam się skupić na fabule i zaczęłam robić sto pięćdziesiąt innych rzeczy.
    „Carrie” nie skomentuje. Powiem tylko tak: Książki zawsze są lepsze, a gdy książki są nienajlepsze lepiej nawet nie oglądaj filmu.
    „Obecność” - mogło być acz czegoś mi tam brakowało. Nie bałam się na nim. Był bardziej jak wycieczka edukacyjna wgłęb mieszkania diabła niż prawdziwa makabra.
    Ojoj, do polecania to ja mam dużo, ale może nie przesadzając ograniczę się do kilku moich najulubieńszych tytułów :D
    "Życie za śmierć"- świetne główne role Seana Beana i Marii Bello;
    "Cybernatural" - może nie jest jakiś wysokich lotów, ale ciekawie nakręcony :)
    "Na wysokości" ; "Rasa" ; "Delikatna" ; "Kłamstwo" czy "Zbaw nas ode złego". Jest ich jeszcze masa, ale jakbym miała wymieniać wszystkie to by mi życia nie starczyło ^^
    Ładne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to na tle drewnianej ściany ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Carrie i Lustra widziałam :D

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych akurat nie oglądałam, ale jeśli lubisz coś krawewgo to polecam Ci 'Następny Jesteś Ty', bądź z tych mniej strasznych (raczej jest to thiller) Wszystkie części 'Bez litości', można się w niego nieźle wkręcić. Polecam Ci również The Ring, Freddy kontra Jason.. Jest tego na prawdę dużo.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam "Carrie" świetny film, choć nie wzbudził we mnie gęsiej skórki. Od siebie mogę polecić "Dziewiąte wrota" Polańskiego z Deppem w roli głównej, świetny, na pewno wart tych 2 godzin z hakiem :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam horrorów, bo potem nie śpię przez miesiące :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie z czego ''carrie'' tylko mi się nie podobało fajne zdjęcia

    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam horrory. $ z tych oglądałam i tylko numer jeden mi się spodobał :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham horrory. Polecam ,,Sierociniec". Po maturze mam w planach nadrobić oglądanie kilku dobrych horrorów.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo tez lubię Sinister 2, ogladalam w halloween i byłam osikana, bo jeszcze zostałam wystaszona :D

    www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i filmy, moim ulubionym jest Obecność.
    Zapraszam do mnie: Mój blog
    Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zwolenniczką horrorów, z tego co polecasz znam "lustra" i "obecność", fajne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam Mamę i Obecność, ale nie są to jedne z najlepszych horrorów jakie w życiu udało mi się zobaczyć.
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam Mamę i Obecność, ale nie są to jedne z najlepszych horrorów jakie w życiu udało mi się zobaczyć.
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Carrie i Obecność to moje ulubione! <3

    xx

    http://muflier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidzę horrorów xd Straszne są ;p
    Fajnie, że masz możliwość wyjechania do Hiszpanii to przecież taki piękny kraj :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że o Carrie nie słyszałam O.o Z całą pewnością będę musiała obejrzeć ten film ^^ Ja natomiast polecam "Przypadek 39" i "Sierociniec" ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam tylko "Naznaczony" na obozie, nie lubię horrorów, więc więcej nie oglądam :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post obserwuję <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuje za odwiedziny dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post!!! Dziękuje za odwiedziny! Pozdrawiam! :)

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, ja niestety nienawidzę horrorów :D

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nigdy nie odważę się obejrzeć takich filmów. Jestem strasznym tchórzem i no..

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham Obecność <3 Mogę oglądać wiele razy i jeszcze mi się nie znudziła, choć za pierwszym razem troszkę się bałam (oglądałam sama, w nocy, ze słuchawkami w uszach, a za oknem szalał wiar. Nie polecam! hah) Oglądałam także "Mama" i "Carrie", ale jakoś mnie nie przeraziły :/
    Ojj horrorów mogę Ci troszkę polecić:
    - Wizyta
    - Zbaw nas ode złego
    - Crimson Peak. Wzgórze krwi
    - Babadook
    - Annabelle
    - Klątwa Jessabelle
    - Kobieta w czerni
    - Anioł śmierci
    - Naznaczony
    - Nienarodzony
    - Uśpieni
    - Szepty
    - Sinister
    - Dom w głębi lasu
    - Nocna bestia
    Oczywiście wszystkie części Oszukać przeznaczenie. Nie uznałabym tego za horror, ale podobno seria Underworld jest nim hah. I może jakiś Dracula albo Van Helsing?
    Uhh mogłabym tak wymieniać i wymieniać! Ale dam spokój już hah Jak któryś oglądałaś to koniecznie daj znać! :D

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie oglądałam, a najbardziej podoba mi się "Obecność"
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Film lusTra nie podoba mi się... Znam leszpe Horrory. Mama całkiem okej, śmieszny :D.
    . -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ♥).
    ------------------------
    Dziękuję!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Po obejrzeniu, stwierdzam, że wolę komedie xd

    efeel.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wymienionych filmów oglądałam jedynie Obecność i moim zdaniem nie był ani trochę straszny.(个_个)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. OBEJRZ TROPICIELE MOGIŁ 1 I 2 MÓWIĘ CI ZESRASZ SIĘ (jest na cd) OBEJRZ I DAJ MI ZNAC NA MOIM BLOGU JAK CI SIĘ PODOBAŁ
    shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem wielką fanką horrorów, oglądam je od zawsze i teraz trudno jest znaleźć mi cokolwiek, co mogłoby mnie przerazić. Oglądałam z tych filmów jedynie ,,Obecność" i ,,Mama" i moim zdaniem, były one słabe. Moim numerem jeden jest zdecydowanie ,,Naznaczony". :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Horrory z reguły mnie przerażają i zazwyczaj ich nie oglądam, chociaż chyba znam nawet sporo. Raz od czasu do czasu zdarzy mi się jakiś obejrzeć z nudów. Pierwszym jaki mi teraz przyszedł do głowy to "Przypadek 39", polecam x

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia