29 marca 2016

#wiosennie


Haha i znowu ta pustka w głowie i brak pomysłu na posta. Z dnia na dzień przekładam napisanie jakiejś notki, której i tak pewnie nikt nie czyta w całości. Zdjęcia są- tematu brak. Zwykle miałam odwrotnie. Ostatnio się zastanawiałam nad sensem prowadzenia tego bloga. W głowie pojawiły się myśli, że chyba bycie blogerką nie jest dla mnie, bo co to za blogerka, która nigdy nie ma dobrego pomysłu na ciekawy post. Przez to moje posty nie pojawiają się regularnie. Więc temat tego postu jest dość popularny, a mianowicie - kilka faktów o mnie. Pewnie mało kogo to obchodzi jakie to są, no ale napiszę Wam ;)

1. Gram na gitarze
2. Kocham występować na scenie.
3. Mam 10 zwierząt
4. Jestem dość fotogeniczna.
5. Ulubiony przedmiot w szkole to niemiecki 
6. Jestem uzależniona od dotykania/ poprawiania grzywki.
7. Nie lubię swojej figury, pomimo że każdy mi jej zazdrości.
8. W przyszłości chcę być nauczycielką muzyki i organistką w kościele.
9. Bardzo lubię robić zdjęcia.
10. Nie potrafię bezczynnie usiedzieć w miejscu. 
11. Nie pasują mi krótkie włosy.
12. Mam piegi, których nienawidzę.
13. Chcę przytyć.
14. Lubię recytować wiersze.
15. Jestem dobra z ortografii.
16. Uwielbiam dzieci, dlatego jestem animatorką w oratorium
17. Chodzę do szkoły muzycznej
18. Kocham robić zakupy.
 19. Z ciekawością czytam wasze komentarze.
20. Codziennie wchodzę na bloga
21. Gadam z kotami i doskonale się z nimi rozumiem (haha)
22. Kiedy byłam mała smakowała mi karma dla zwierząt.
23. Do 10 lat bałam się ludzi z rudymi włosami bo siostra mnie straszyła, że jeśli będę sie z takimi zadawać to też będę miała rude.
24. Mam niedowagę.
25. Jestem wysoka
26. Jest ze mnie mega no life xD
27. Lakieruję grzywke i potrawię to robić kilka razy dziennie
28. Zawsze przy sobie noszę lakier do włosów.
29. Jestem szczera do bólu.
30. Chciałabym nauczyć się grać na pianinie
31. Jestem bardzo leniwa.
32. Ulubiony serial to Violetta :D
33. Na telefonie mam tylko piosenki z Violetty.
34. Nie umiem pozować do zdjęć.
35. Kocham jeździć na rolkach, ale nie mam z kim (forever alone)









13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pomysły Ci wrócą. :) Ja też lubiłam jeść karmę dla zwierząt, jest pyszna haha :D 10 zwierząt?! No nieźle :O

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Karma dla zwierząt? haha :))
    Też jestem dość dobra z ortografii :D

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początek życzę Ci dużoo weny :) Piękne zdjęcia ja nie dawno też byłam na takiej sesji... Pogoda dopisuje. Masz bardzo fajny styl. Też codziennie wchodzę na bloga :)
    Buziaki x
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobnie,że czasem nie mam weny, dlatego jak tylko coś mi przyjdzie do głowy to zapisuje w notatniku :p
    Też bardzo chciałabym się nauczyć gry na pianinie, piegi są urocze :)
    Buziaki:*

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Nie poddawaj się, na pewno znajdziesz jakiś ciekawy temat, nic na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia dla mnie jesteś mega fotogeniczna O-o http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to czasami jest, że pomysłów na posty brak :) Pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia:) Jesteś prześliczna!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam widzę, że całkiem dobrze wychodzi ci pozowanie do zdjęć ;P Jesteś naprawdę fotogeniczna, ale rzeczywiście jesteś niesamowicie chudziutka :>
    Każdy ma lepsze i gorsze momenty. Raz jest wena, raz nie. Sztuka w tym, aby pomimo chwilowego braku inspiracji nie poddawać się :) Na brak weny szczerze polecam wycieczki do lasu, spacery z psem czy też zwiedzanie innego miasta. Mi to daje największego kopa. W nowym miejscu człowiek wszędzie odnajduje gramy inspiracji.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę jadłaś karmę dla zwierząt? W sumie, to ona wygląda smakowicie ale nie odważyłabym się jej zjeść haha. Muszę przyznać, iż ostatnio również mam brak weny, muszę się sporo namęczyć, żeby wymyślić jakiś temat.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: great outfit. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wpisy, z których można się dowiedzieć kilku ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia