19 marca 2016

Gdzie jest wiosna?

Kalendarzowa wiosna już się zaczęła, a za oknem deszczowo i pochmurnie. Ostatnio zaczął padać w moim mieście śnieg. Znowu powtórzy się historia z ubiegłych lat, że na święta wielkanocne ulice zostaną pokryte śnieżnym puchem? Mam nadzieje, że pogoda w końcu się "ogarnie" i w lany poniedziałek będzie ciepło, bo chyba każdy chciałby w końcu w tym dniu na dworzu oblewać się wodą a nie rzucać śnieżkami

Zima to jedyna pora roku, która bardzo mi się dłuży. Wydaje się, że jest najdłuższa ze wszystkich. Ja jestem miłośniczką lata i już nie mogę się doczekać, kiedy na miasto będzie można wyjść w bluzce na krótki rękaw i spódniczce, bo jednak jest to o wiele przyjemniejsze niż gruba kurtka a do tego czapka i szalik. 
Wszystkie pory roku  mają swoje zalety i wady, a każdy człowiek jedną lubi mniej lub bardziej. Ja zawsze miałam  tak, że kiedy jest zima- tęsknię za latem, zaś kiedy jest lato- tęsknię za zimą. W tym roku zamierzam jak najbardziej korzystać ze wspaniałej pogody, która mam nadzieje, że już niedługo będzie :) 






Jaka jest wasza ulubiona pora roku? :)

16 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia! Ja też uwielbiam lato,a zima strasznie mi się dłuży.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś śnieg :/ Oby na Wielkanoc było ciepło :))
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj co prawda to prawda. Ten tam na górze mógłby wreszcie ruszyć swój tłusty zad i pogadać z Panią Wiosna zęby przestała robić uniki. Kocham zimę, ubóstwiam, hołduje. Ale do cholery jasnej,
    zima = śnieg;
    brak śniegu w zimie = jedziemy na Grenlandię = brak akceptacji rodziców = oczekiwanie na wiosnę
    Wybacz za równania. Uczyłam się przez ostatnie dwa dni matmy praktycznie bez przerwy i mam już wyprany mozg >.<

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! Też już czekam z utęsknieniem na wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o zimę, mam mieszane uczucia. Z jednej strony gdy się zaczyna bardzo się cieszę, kocham te obsypane śniegiem krajobrazy ale z drugiej... po kilku dniach nie mogę doczekać się lata. Mam nadzieję że jednak na wielkanoc wyjdzie słońce, u mnie na szczęście nie ma śniegu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie lubiłam zimy i nie zmieniło się to :) czekam z utęsknieniem na słońce i wysokie temperatury :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to każda pora roku ma swoje wady i zalety.W zimie zawsze lubiłam to,ze jest śnieg, można porobić fajne zdjęcia. Ale ta zima i jeszcze parę ostanich to same błoto i przymrozki. Jak już napadał śnieg to zaraz stopniał i było go naprawdę niewiele :/.

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam nadzieję, że pogoda się ogarnie i zima już więcej nie wróci :) Świetne zdjecia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda też jest nieciekawa.
    Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie lato :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi zima też się zawsze dłuży. To przez chłód :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda powoli, powoli się stabilizuje. Zdecydowanie z utęsknieniem czekam na lato!☼
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety w tym roku znowu wiosna tak wygląda :(
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia