10 lutego 2016

4 sposoby na dobry humor ☺




Smutek i przygnębienie to jest to co wszyscy znamy. Wystarczą drobne problemy w domu czy w szkole, żeby mieć doła...
Ja praktycznie zawsze mam bardzo dobry humor i w mojej nudnej codzienności staram się nie zapominać o uśmiechu, nawet jeśli on nie jest jakiś najpiękniejszy :D (Może akurat nie widać za bardzo tego na tych zdjęciach, ale uwierzcie, że prawie cały czas się uśmiecham ☺)  Ludzie odbierają mnie dzięki temu za osobę pozytywną. Jeśli ktoś jest smutny to często udaje mi się rozweselić. Nawet sytuacjach kiedy mam  mega powód do smutku staram się jak najszybciej poprawić sobie humor. Jest na to kilka cudownych, sprawdzonych  sposobów.

Ludzie
Jesteś smutny i nie chcesz nikogo widzieć? To błąd! Gdy mamy podły nastrój siedzenie w pokoju jest najgorszym rozwiązaniem. Bo kto inny ci poprawi humor jak nie przyjaciele? Przecież trudno być smutnym, gdy obok nas jest osoba od której tryska pozytywna energia.

Szukaj powodów do śmiechu
Zamiast co raz bardziej się dołować, zacznij szukać jakiś śmiesznych filmików, zdjęć w internecie, lub które zrobiłeś/aś
ze znajomymi. Nic tak dobrze nie poprawi humoru jak miłe wspomnienia.

Muzyka
Posłuchaj ulubionych piosenek, ale nie jakiś smętów, tylko wybieraj te energiczne, przy których na pewno nie będziesz myśleć
o ludziach, którzy Cię skrzywdzili. Przy tym można również zagrać w jakąś ulubioną grę na komputerze.

Jedzenie
Zrób sobie coś pysznego. W ten sposób będziesz myśleć tylko o jedzeniu, jakie to jest smaczne :D Przygotuj też coś dla rodzinki, nie myśl tylko o sobie. Podziękują Ci, uśmiechną się co wziąże się z tym, że ty na pewno załapiesz od nich tą radość :)


Dzień bez uśmiechu to dla człowieka dzień stracony!






Spósobów jest na prawdę dużo. Na mnie najlepiej działają prawdziwi przyjaciele. Przy nich nie potrafię mieć doła... a jeśli już to zaraz zniknie. Macie jakieś swoje sposoby? Napiszcie je w komentarzu ^^

Koleżanka założyła bloga. Zerkniecie? ;)
bellaapsel.blogspot.com <-- klik :)

59 komentarzy:

  1. Mi też zazwyczaj poprawia się humor w czasie słuchania ulubionych piosenek i ich śpiewania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem takiego samego zdania, że dzień bez uśmiechu jest dniem straconym ale nie do końca jestem przekonana czy osoba która jest smutna i nie ma na nic ochoty, zacznie tańczyć bądź śpiewać. :)

    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. muzyka poprawia mi humor :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiech jest bardzo ważny w życiu każdego człowieka. Dzięki niemu smutny, ponury dzień zamienia się w coś pięknego :). Jedzenie potrafi rozweselić haha :D. Mi humor poprawia taniec jest to coś co kocham robić i sprawia on, że jestem szczęśliwa :).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot i herbata to mój sposób na dobry humor! ♥
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie jak nie mam humoru to słucham smętów co jest wielkim błędem. Fakt jest dużo sposobów na dobry humor :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak mam doła, to wchodzę na tumblra, słucham smutnych piosenek albo oglądam jakieś dramaty ;) Według mnie takie poprawianie humoru na siłę, czyli energetyczna muzyka, komedie itp nie jest najlepszym sposobem, przynajmniej u mnie się to nie sprawdza.
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaki pozytywny wpis :)
    Faktycznie muszę wszystkiego spróbować! I się uwolnić od przygnębienia!

    Ps. Masz bardzo śliczne włosy :) naturalne?

    Pozdrawiam ciepło :)
    Zapraszam w wolnej chwili :http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naturalne są ;)

      Usuń
  9. Mądre porady, ja jednak nie lubię gdy ktoś mnie pociesza. Wiem, to dziwne, ale też dziwnie się wtedy czuje :(
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i piękne zdjęcia :*
    Kiedy mam doła to najczęściej właśnie robię to co napisałaś. Uśmiech jest najważniejszy! :)
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jesteś śliczna, a na pierwszym zdjęciu tak bardzo podobna do Seleny Gomez! *o*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tak samo jak ty. przez uśmiech i ciągły dobry humor ludzie mają mnie za bardzo pozytywną osobę :D
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba mieć coś do roboty. Wtedy czas szybko leci i nie myślimy o złych sytuacjach. Przykłady naprawdę dobre. :) Śliczne zdjęcia. :*
    MÓJ BLOG - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przede wszystkim mam ciągle uśmiech na twarzy, nawet gdy mam taki neutralny humor. To pomaga i wszystko na co sie patrzy staje sie takie bardziej kolorowe

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedzenie najważniejsze - to mój ulubiony sposób, haha :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mam doła to słucham muzyki Bardzo ładna stylizacja.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na poprawe nastroju zawsze ogladam jakieś filmy lub sprzątam wtedy czuje się lepiej :3 Pozdrawiam i Zapraszam :) Jeżeli masz ochotę to prosze poklikaj u mnie w linki nad zdjęciami :* http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  18. rzadko jak jestem smutna :)

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej po prostu myśleć o pozytywnych rzeczach ! :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również jestem postrzegana jako zawsze uśmiechnięta osoba, gdy trafi się dzień, gdzie jestem smutna, każdy pyta co się dzieje, bo to nie jest częsty widok :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! *.*
    Pozdrawiamy i zapraszamy tez do nas,xxx
    NOWY POST KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Muzyka moim zdaniem najlepsza na poprawę humoru :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej!
    Nominowałam Cię do napisania posta Libster Blog Avard :)
    Mój blog http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się na wszystko patrzeć optymistycznie ale jak wiadomo mam też ciężkie dni, które najchętniej spędzam z przyjaciółmi aby mnie rozweselili :)

    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne sposoby! Komedie też są bardzo dobrym rozwiązaniem! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Ja kiedy mam doła włączam komedię z Adamem Sandlerem i od razu poprawia mi się humor :)
    Śliczne zdjęcia, masz cudne włosy *-*
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te sposobi :)
    Cudowne zdjęcia <3

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Muzyka to zdecydowanie najlepszy sposób moim zdaniem! ;)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. to raczej oczywiste sposoby, ale niektórzy by na to nawet nie wpadli :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia, jesteś taka śliczna ♥
    Zapraszam do siebie : princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne sposoby :D Ja zawsze słucham muzyki Michaela Jacksona. Zawsze, ale to zawsze pomaga ;) ''SZUKANIE POWODU DO ŚMIECH'' Nigdy bym chyba na to nie wpadła :D Genialne. Ps, pozdrów fotografa (piękne robi zdjęcia)
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatne sposoby ;) Zgadzam się, ludzie są potrzebni do szczęścia :>

    Zapraszam na mój konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejciuu, ale jesteś śliczna ♥ ! Ja praktycznie zawsze rozmawiam z moimi przyjaciółmi, a oni poprawiają mi humor, dlatego codziennie mam uśmiech na twarzy! ♥
    Zapraszam na luźniejszy post | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia. Ciekawe sposoby chętnie z nich skorzystam :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla leniuchów polecam również krótką drzemkę, mi też zawsze pomaga. Ale i tak na pierwszym miejscu stawiam przyjaciół i w krytycznych chwilach jedzenie, nigdy nie zawodzą ;D Śliczne zdjęcia i jesteś bardzo ładna!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super motywujący post :D aż chce sie uśmiechać :) już obserwuje ;) zapraszam rownież do mnie
    http://rebelliousmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega śliczne zdjęcia! Muzyka jak najbardziej!
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo pozytywnego bloga ;)
    Ja myślę, że każdy powinien znaleźć sposoby na poprawę humoru!

    Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post. :-) Wspaniałe zdjęcia i świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ten sweterek. :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi jedzenie zawsze poprawia nastrój i chyba tylko to jest w stanie to zrobić :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  41. o tak z tym się zgodzę, jedzenie zdecydowanie poprawia humor :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne sposoby! Muzyka zawsze potrafi poprawić humor :)
    Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja staram sie tak samo jak ty zqwsze sie uśmiechać :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  45. Spoko pomysły! Ja kiedy mam gorszy humor, po prostu staram się robić coś żeby nie myśleć o powodzie tego złego humoru!
    Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobre jedzonko zawsze poprawia humor! :) :D
    pozdrawiam
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Urocza bluza ☺
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietne rady,sama czesto stosowalam podobne sposoby ;) Ludzie czesto sami sie jeszcze bardziej doluja a przeciez to tylko pogarsza ich stan.

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia