26 stycznia 2016

Ferie zimowe

Na początku to przepraszam Was za moją dość długą nieobecność na blogu. Był to ciężki okres, gdyż musiałam poprawiać wszystko w szkole, żeby nie wypaść aż tak źle, ale pomimo to nie jestem zadowolona ze swoich półrocznych ocen. Mam nadzieję, że końcowe będą zdecydowanie lepsze.

W poniedziałek zaczęły się u mnie ferie zimowe, z czego się bardzo cieszę, bo można odpocząć od ciągłej nauki.  Pogoda trochę teraz zawiodła, gdyś trochę się ociepliło i śnieg topnieje, co na pewno nie podoba się dzieciom. W sumie to dla mnie dobrze, bo nie lubię zimna, lecz w takim ortorium organizujemy dzieciom różne zajęcia i było planowane lepienie bałwana, a przez pogodę musimy z tego zrezygnować.


W pierwszym tygodniu jestem właśnie animatorką w oratorium. Przez pięć dni będę robiła
to co kocham najbardziej zaraz po grze na gitarze, czyli zajmowała się dziećmi. Dzieci mnie bardzo lubią. Uwielbiam te zajęcie, dlatego chciałabym pracować w przedszkolu.
W drugim tygodniu planuję.... no nic nie planuję. Liczę po prostu, że spontanicznie coś się wydarzy i będzie fajnie :)





Co planujecie robić w swoje ferie?

68 komentarzy:

  1. Życzę miłych ferii :) ja zaczynam w przyszłym tygodniu moje ostatnie w życiu ferie zimowe, bo jestem w klasie maturalnej.. Bardzo fajnie, że zajmujesz się dziećmi w ferie, super pomysł! Powodzenia i odpoczynku!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie niestety już dobiegają powoli kresu, ale uważam je za udane :) Ładne zdjęcia ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Ja też kocham dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną to dziei jakoś specjalnie nie przepadają ... Ale ja je lubię. ehh.. takie problemy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko ,że zajmujesz się dziećmi. Poza tym widać po Tobie, że jesteś na prawdę pozytywną osobą, więc nic dziwnego, że dzieci Cię lubią. :) Zapraszam do mnie(KLIK) Zaobserwujesz jeśli się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ferie mam jako ostatnia :). Bardzo fajnie, że zajmujesz się dziećmi. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zajęcie, podziwiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie,że opiekujesz się dziecmi i sprawiasz im radosc. Podziwiam nie wiem czy bym tak umiała ;)

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie chyba dzieci nie lubią. Moje ferie niestety dobiegają końca, nie mam pojęcia kiedy to zleciało. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, aby uszczęśliwić innych ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie to będzie świetnie spedzony czas, zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To mega fajne, że pomagasz dzieciom dobrze spędzasz czas :)
    Zapraszam!
    Gabrielle->Nowy post♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pewnie całe ferie spędzę ucząc się, niestety..
    Nie przepraszaj, nieobecność na blogu była dla Twojego dobra!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ferie lecę na Teneryfę. Już się nie mogę doczekać :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o takiej pracy z dziećmi ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że wróciłaś :) Mam nadzieję, że wiecej takich długich przerw nie będzie! Szczęśliwego nowego roku przy okazji :) Ja ferie spędzam w domu niestety - jak zawsze.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ferie mam za dwa tygodnie, jeszcze nic nie wiem co będę robić, ale pewnie zajmować się swoim blogiem ^_^

    ZAPRASZAM DO MNIE! DOPIERO ZACZYNAM: MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na ferie obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie ferie już się kończą,więc dzisiaj nauka i nic więcej :) haha
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że poświęcasz swój wolny czas na zajęcia z dziećmi. Moje ferie niestety już się kończą. Teraz tylko czekać na wakacje. Pozdrawiam. :D
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ferie się kończą, ale Tobie życzę udanego wypoczynku! :D
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłych ferii życzę, ja swoje rozpoczęłam dzisiaj. Co do planów to nie mam żadnych, oprócz tego, że zamierzam pojechać na lodowisko i do kina :).



    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam jeszcze sporo czasu do ferii, ale już powoli zaczynam planować... zdjęcia :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie. Ale jak na razie nie mam większych planów i chyba to się nie zmieni. Na pewno będę się spotykała ze znajomymi i poświęcę więcej czasu na bloga. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja planuję spędzić ferie aktywnie, jeździć na łyżwach i tańczyć.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. to prawda, pogoda raczej jest wiosenna. również zaczęłam ferie i nie mam zbytnich planów jeszcze. dobrze, że lubisz zajmować się dziećmi :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że już teraz możesz robić to co lubisz, a tym bardziej możesz sprawiać tym przyjemność innym :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie ferii jeszcze nie ma :( Ciekawy sposób na spędzenie czasu :)

    Może wspólna obserwacja?
    yumikokawaiiworld.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w ferie planowałam dużo jazdy na nartach. Byłam trzy razy i śnieg stopniał :( Jednak został jeszcze jeden tydzień ferii i idę biegać, haha :D Fajnie, że lubisz dzieci :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpoczywać , odpoczywać i jeszcze raz odpoczywać :) Czy mogłabyś kliknąć tylko w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja muszę jeszcze poczekać na swoje ferie dwa tygodnie ;(
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłych ferii! Ja ferie mam za 2 tygodnie:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczęściara, ze masz juz ferie, ja swoje zaczynam dopiero za 2 tyg. :( a oceny na koniec na pewno będą lepsze!

    Zapraszam do zadawania pytań, z chęcią odpowiem(blog podróżniczy) http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja planuję przeczytać kupione wcześniej książki. Uzbierał się już pokaźny stosik, więc trzeba coś z tym zrobić! :)
    Pozdrawiam cieplutko. ♥
    __
    Zapraszam na swój blog i zachęcam do obserwacji (odwdzięczę się tym samym):
    ARIZOONS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłych ferii i super że robisz to co lubisz ;)
    Zapraszam do mnie nowa notatka:)
    http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie wiem czy umiałabym zajmować się dziećmi xD
    udanych ferii, ja jeszcze na swoje czekam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszcze ferii :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że możesz robić to co kochasz! ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ferie mam za 2tyg

    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w te ferie zamierzam rozwinąć kanał na yt :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli ci się podoba blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie ma nic lepszego niż spędzanie czasu na tym co lubisz :)
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  44. Ferie zaczynam dopiero 15 lutego i mam zamiar odpoczywać. Fajnie, że bedzie robić to co lubisz :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja jak sesje zalicze w 1 terminie, to bede miec pare dni wolnego. Zacznę porządnie odpoczywać!!!:) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  46. W końcu spontany są najlepsze. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Udanych feri :) świetne zdjęcia ;)
    I fajnie że masz tak ciekawe zajęcie :D
    Mogę prosić o poklikanie w linki?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę ferii, bo ja już zaczęłam pracę
    i jedyne wolne jakie mnie czeka to urlop, ale
    na to musze jeszcze zapracować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie, że robisz to co lubisz. Ja swoje ferie niestety właśnie skończyłam. Na szczęście miałam dobrą pogodę, śnieg.
    Udanych ferii życzę.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne jest to co robisz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę Ci !!
    Ja ferie zaczynam dopiero za dwa tygodnie.
    Życzę udanych ferii. :)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja swoje ferię zakończyłam i zaczynam nowy semestr w roku szkolnym sprawdzianem z biologii.
    Też nie lubię zimna.

    Zapraszam do nas
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja ma ferie 15 lutego ;-; Achh... Chyba na ferie jadę do Zakopanego :D Obserwuję i na blgu i na instagramie

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja właśnie zaczęłam ferie, zamierzam robić to co lubię najbardziej-malować i dodatkowo mam treningi siatkówki.^^
    zapraszam do mnie: KALA

    OdpowiedzUsuń
  55. też mam ferie ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej !
    Nominowałam Cię do Liebster Avard. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog :D Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Życzę miłych ferii, ja swoje zaczynam dopiero 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie :*
    Obserwuje i zapraszam http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja już tydzień temu skończyła ferie. :( Ciekawy sposób spędzania czasu. :D Śliczne zdjęcia. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Mnie już ferie nie dotyczą. Widać, że fajnie się bawiłaś z dzieciakami. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  62. ja nie mam dobrego podejścia do dzieci, także podziwiam :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie
    http://aniabeauty.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia