20 grudnia 2015

My dream trip...

Pewnie każdy  ma swoje takie wymarzone miejsce, które chciałby kiedyś odwiedzić. Ja od zawsze marzę o wycieczce do Hiszpanii. Ten kraj spodobał mi się dzięki serialowi "Pamiętniki z wakacji". Widziałam w nim wiele cudownych miejsc i zabytków.  Najbardziej marzę o kąpieli na tamtejszej plaży. Kiedy spotkałam koleżankę, która mieszka w tym państwie, ona zaczęła mi opowiadać, że pływanie jest o wiele przyjemniejsze niż w polsce, bo np.  sierpniu temperatura wody może wynosić nawet 24 stopnie!
Oprócz wspaniałych plaż, w każdym mieście jest wiele atrakcji. Przykładem jest  delfinarium i oceanarium znajdujące się w Walencji. Jest prześliczne i można poczuć się jak by się było w oceanie.
Mogłabym długo opowiadać co mi się podoba w tym kraju , ale wystarczy tego pisania  i najlepiej pokazać kilka zdjęć :






Macie jakąś wymarzoną wycieczkę?

53 komentarze:

  1. tez bym chciał zawitać w takich miejscach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdj :)

    Ja bym chciała pojechać do Hiszpanii :)

    Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ja nie mam zbyt wygórowanych chyba marzeń chciałabym zwiedzić Niemcy mam tam pare takich miejsce które chętnie bym zobaczyła ;)
    Mój Blog <- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie tam jest!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne widoki :) Pamiętniki z wakacji to idealny serial na odmóżdżenie :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale widoki *.*
    Wspólna obserwacja ? Jeśli tak to daj znaćMÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym podróżować po całym świecie. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia. Hiszpania jest naprawdę piękna.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie chciałabym odwiedzić wiele miejsc, uwielbiam podróżować :')
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by pomyślał, że Pamiętniki z wakacji, mogą kogoś zainspirować do podróży do Hiszpanii :D Piękny kraj, bardzo piękny. Sama bardzo bym chciała pojechać do Norwegii i na Islandię. O Islandii to ja marze! <3 Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki podwodny tunel pod wodą jest swietny! Podobno niedlugo ma taki powstac w Łodzi :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmmm ... Nigdy nie sądziłyśmy że ktoś mogł by sie zainsipirowac serialem z polsatu :) Osobiscie uwielbiamy zimne kraje , śnieg i zimowe sporty :) Dlatego chciałybyśmy wybrac sie do Norwegii oraz Irlandii . Zapraszamy do siebie dopiero zaczynamy :)claudiaandnadia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie! Bardzo chciałabym odwiedzić to delfinarium i oceanarium <3

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  15. ogolnie chciałabym pojechac do ANgli i pozwiedzac tam kilka miejsc ♥ a tak to Malediwy i USA ! ♥
    bardzo ciekawy post!
    bede zagladac tutaj czesciej
    obserwuje !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hiszpania to piękny kraj. Ja chciałabym w przyszłości wybrać się do Meksyku :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja marzę o zwiedzeniu całego świata ! Ale najbardziej realne plany na najbliższą przyszłość do Francja i Hiszpania :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zawsze chciałam odwiedzić Ameryką- LA albo Londyn! :)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi udało się odwiedzić Hiszpanię w tym roku i nawet być na plaży niedaleko hotelu w którym kręcą "Pamiętniki z wakacji". Szczerze mówiąc, tamta okolica zrobiła na mnie najmniejsze wrażenie ;D Piękny kraj ;P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogólnie to od 1,5 roku uczę się języka hiszpańskiego i powiem ci, że ten język jest również magiczny, tak samo, jak ten kraj. Miejsca są przepiękne, ludzie mili, wszystko mi się tam podoba, ale akwarium, według mnie, to nic takiego niezwykłego, podobne jest we Wrocławiu i moim zdaniem- o wiele lepsze. Ale życzę Tobie żebyś się tam wybrała, udanego i przede wszystkim bezpiecznego pobytu :)

    http://developmentofeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chciałabym jechać do Paryża :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju cudowne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie przepiękne miejsce! ♥
    Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym chciala do Hiszpanii ...tam cieplo i pieknie

    NOWA PIOSENKA! Zapraszam http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim marzeniem jest Nowy Jork! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chciałabym odwiedzić wiele miejsc. Np. Tropiki, Australia itp. a najbardziej miejsce, o klimacie tundry.
    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chciałabym jeszcze raz odwiedzić Francję, Hiszpanię, Portugalię, Chorwacje...:)
    Obserwuję.
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim marzeniem jest zwiedzić Stany Zjednoczone :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam o wakacjach w Hiszpanii ;) Ja od zawsze marzę o wyjeździe na Karaiby i Dominikanę <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje znajome właśnie spakowały walizki i poleciały do Hiszpanii na Sylwestra... Znalazły jakieś tanie loty i już ich nie było :P Także wszystko przed Tobą. Ja najbardziej chcę odwiedzić oczywiście Stany Zjednoczone, ale także np. Japonię :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne miejsca :o
    mi się marzą stany zjednoczone :))
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hiszpania i Stany Zjednoczone to zdecydowanie moje cele!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mieszkałam rok w Hiszpanii - to był cudowny rok :)
    Jest tam tyle cudownych miejsc, że mogłabym opowiadać o nich godzinami. Nie wspomnę nawet o jedzeniu. To był piękny czas i mam plan wyjechać tam znowu w przyszłości :)


    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim celem jest odwiedzenie samej Hiszpani,gdyż byłam koło niej na Wyspach Kanaryjskich oraz Tajlandia. Na samej Wyspie było cudownie. :)
    Bloga obserwuję!

    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kiedyś bardzo chciałam odwiedzić Hiszpanię ale moim prawdziwym i największym marzeniem jest USA a zwłaszcza Nowy Jork :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja chciałabym pojechać do Hiszpanii lub Rzymu :)

    zapraszam do zaobserwowania ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie mam konkretnie jednego państwa wymarzonego. Jest ich za dużo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym zamieszkac w Australii :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi bardzo marzy się Grecja i Nowy York. Do Grecji mam w planach pojechać w wakacje niekoniecznie te w 2016, ale może w 2017. A co do Nowego York'u to jest to moje ogromne marzenie, które mam nadzieję, że się spełni. Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja marzę aby odwiedzić w końcu USA!!!
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie niesamowite zdjęcia. Ja najbardziej chce jechać na Malediwy :3


    Szczęśliwego nowego roku! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja bym chciała tyle miejsc odwiedzić, że nie da się tego zliczyć, ale chyba najbardziej jest to Berlin, szczególnie zimą :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cóż marzenia są po to,by je spełniać :)

    Ja zawsze marzyłam o Skandynawii.

    zapraszam do mnie :)

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia *.*
    Ja marze o tym, żeby pojechać na kilkutygodniowe wakacje, najlepiej do kilku krajów ;) chociaż jesczcze nie wiem dokładnie do jakich :P

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. mega miejsce!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej :) Hiszpania to wspaniałe miejsce na odpoczynek jak i na wycieczkę. Moim wielkim marzeniem jest Nowy York. Uwielbiam zatłoczone ulice, zabieganych ludzi i piękne rozwinięte miasto. Wracając do Hiszpanii pamiętaj, że marzenia są po to, żeby je spełniać! Jest wiele niedrogich kolonii w te rejony. Życzę Ci, żebyś w 2016 roku odwiedziła Hiszpanię i wiele innych wspaniałych miejsc :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój blog --> http://curleymiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia