14 grudnia 2015

Moje zwierzaki ❤

Zawsze, gdy ktoś pyta mnie czy mam w domu jakieś zwierzęta jak odpowiadam, że mam ich 10 to każdy jest w szoku.  Dla mnie to jest już norma i tak sobie myśląc... doszłam do wniosku, że nie wyobrażam sobie życia bez tych małych domowników. Każdy pupil ma swoją historię. Wszystkie mieszkały kiedyś na ulicy; przy śmietniku.  Razem z mamą i siostrą najbardziej kochamy koty i dlatego mamy ich aż 4 (jeszcze kilka miesięcy temu było  5 ale jednego przejechał samochód ..) W mieszkaniu mam jeszcze 2 psy,
a kolejne 2 mają swoje budy na podwórku. Oprócz kotów i psów jest u nas królik i papużka falista :)


Ta kotka mieszkała sobie pod śmietnikiem przy sklepie. Była tak wygłodzona, że nie chodziła. Nie potrafiła normalnie ustać. 



Ktoś go zostawił w lesie. Moja mama go znalazła, ale nie chciała przygarniać, więc postanowiła, że za nią pójdzie i w końcu musieliśmy go wziąć :)



Znalazłyśmy je w krzakach. Były bardzo wygłodzone. Jak zabierałyśmy do domu były maleńkie. 



 Tą żółtą samiczkę znalazłam na ulicy. Było to w wakacje podczas gry w podchody. Nigdy nie zamierzałam mieć papużek, ale skoro ją zauważyłam to złapałam i schowałam do klatki.



Pewnego dnia zauważyliśmy jego u nas na podwórku. Po kilku dniach jak cały czas tak błąkał się  to wzięliśmy go do siebie.



Milkę to po prostu od kogoś dostaliśmy. 


Trochę ich jest :D 

A Wy macie jakieś zwierzęta?

23 komentarze:

  1. piekne zwierzatka !!
    mam pieska, moze kiedys wstawie jego zdjecie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że Mas tyle Zwierzaków najlepsze są te kotki które są identyczne według mnie a Ty je nazwywasz imionami:) świetnie Zapraszam w wolnej chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. I wszystkie zwierzaki się razem "dogadują" ?? Super

    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy trochę zwierzaków w domu, najlepsze są pieski ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki ten Roki!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne :) Ja mam żółwia,psy,papugę :D
    U mnie nowy post,zapraszam xoxo ♥
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ich, ale takich pociech w sumie nigdy za wiele :P
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdziwe zoo masz w domu, no może w wersji mini :D ja mam tylko psa

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zwierzaki :) ja mam psa i 4 koty :)

    Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam psa, 2 koty i rybki, rowniez u mnie w domu od zawsze są zwierzęta. Własnie jedną kotkę też ostatnio przygarnęliśmy, bo była strasznie zaniedbana i głodna.../Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj no trochę ich masz :)
    Ja mam 3 chomiki, kotka i pieska :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju ile zwierzątek, są śliczne :)
    Ja w domu mam tylko psa, jeszcze nie dawno miałam też chomika ale dałam go kuzynowi, bo bardzo mu sie podobał haha

    Zapraszam, blog-kliknij:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kotki i nie dziwię się tobie, że aż tyle ich masz ♥ A imię "Biały" dla czarnego kota jest genialne :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, to bardzo kochane z Twojej strony, że po przygarniałaś te zwierzątka. Moja historia zwierząt jest baaardzo dłuuuuga. Na chwile teraźniejszą mam 6 zwierząt + kilka szczeniaczków w brzuszku mojej suczki, haha :D Jeden pies, pięć kotów. Byłoby sześć, gdyby nie to, że jeden gdzieś zaginął. A pod koniec sierpnia jednego przygarnęłam. Moją suczkę też przygarnęłam, leżała w ciąży, w rowie pod lasem, 5 lat temu. Nie wiem jak można być tak okrutnym dla tych zwierząt, kocham te czworonogi całym sercem i jeśli mam taką możliwość, to je przygarniam.
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu, sporo, to urocze, że tak poprzygarniałaś te zwierzątka. Ja mam tylko dwa psy i kota i moja mama nie zgadza się nawet na takie małe zwierzątko, jak chomik, czy królik. ;c

    flawless-dreaams.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, macie wielkie serca! Przesłodki zwierzaki!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia