14 listopada 2015

Powrót

Hejka, pewnie nikt mnie nie pamięta, ale jestem 16- letnią dziewczyną, która po bardzo długim czasie ma zamiar wrócić do blogowania. Taka długa przerwa była spowodowana tym, że miałam taki okres, że nie chciało mi się włączać laptopa. Wolałam wyjść na dwór do znajomych niż być no life'm, który siedzi tylko przy komputerze. Odkąd zawiesiłam bloga, często na niego wchodziłam.. Dzięki temu powoli przypomniałam sobie, że prowadzenie internetowego pamiętnika może być bardzo ciekawym zajęciem.




Od dzisiaj zamierzam pisać regularne posty. Powracam do blogowania z lepszym podejściem i z dużą ilością pomysłów na posty.  Odkąd zaczęło mi tego wszystkiego brakować, cały czas myślałam
o czym mogłabym pisać posty. Myślę, że tworzenie notek tego samego rodzaju może  z czasem się znudzić czytelnikom, więc na moim blogu mogą pojawić się posty o moich pasjach, doświadczeniach lub tematyczne. Mam nadzieję, że tym razem blogowanie będzie mi lepiej szło i moje posty będą przyciągały więcej osób.



32 komentarze:

  1. Ja obecnie nie wyobrażam sobie życia bez bloga. Były momenty kiedy bardzo rzadko wchodziłam na bloga, ale obecnie się to zmienia.
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że wróciłaś do blogosfery :) ja odkąd zaczęłam prowadzić bloga, totalnie się w tym zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. My od niedawna blogujemy ;) bardzo fajnie że wróciłas ;) życzę powodzenia ;)
    Zapraszamy częściej ;)
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekam na kolejne posty :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny blog :)
    Zapraszam do mnie:
    www.killukitty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog, zapraszam do siebie :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog, zapraszam do siebie :)

    http://maladlakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja także kiedys mialam taki czas, ze rzadko pisalam i sie nie udzielalam, ale jednak blogowanie jest fajne :D/K

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam spowrotem :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy ponownie! Życzę udanego blogowania i samych sukcesów, poza tym, świetne zdjęcia! :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne włosy ;) Powodzenia w blogowaniu!

    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że postanowiłaś wrócić.
    Powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! <3
    zapraszam do nas http://www.nadiaandlaura.blogspot.de/
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, chętnie się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, że wróciłaś i trzymam kciuki, abyś dalej prowadziła tego bloga. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html - JEŚLI MASZ CHWILKĘ, TO PROSZĘ O KLIKNIĘCIA. TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE, A BRAKUJE MI JUŻ NIEWIELE. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że wróciłaś!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie piszesz
    Zostanie na dłużej
    Będzie mi miło jak zobaczysz mój blog
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  20. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze że wróciłaś :)
    Śliczne zdjęcia :D

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życze powodzenia;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę powodznia i wielu sukcesów na blogseferze. Czasmi taki odpoczynek się przydaje :)


    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że wróciłaś.
    Też kiedyś prowadziłam bloga, postanowiłam po 3 latach założyć nowego tym razem na blogspocie i zobaczyć czy uda mi się stworzyć to co bym chciała.
    życzę powodzenia i wytrwałości oraz dążenia do celu pisania regularnych postów :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, że wracasz! Czekam na jakieś nowości! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia i wytrwałości!
    Zapraszam do mnie i liczę, że dasz szansę mojemu blogowi i zostaniesz na dłużej.
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie to jak się spędza czas, nawet w dzieciństwie, nie ma wielkiego znaczenia, bo chyba ważne jest by się dobrze bawić? A rozrywkę można nawet mieć w Internecie. :P Każdy jest inny, duh, więc też docenia inne rzeczy i spędza swój wolny czas inaczej, ale wcale to nie znaczy, że gdy wybierze komputer to jego życie jest gorszej jakości. :p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia