28 listopada 2015

My passion ♡

Hej :) Myśląc o czym mogłby być post, wpadłam na pomysł, by napisać coś o swoich zainteresowaniach, żebyście mogli mnie lepiej poznać :)  A więc jestem osobą, która lubi się udzielać i we wszystkim brać udział.  Staram się korzystać z życia, dlatego mam wiele zainteresowań, w tym jedno, które już dawno przerodziło się pasję. A jest nim muzyka.



Na gitarze gram już sześć lat. Zawsze o tym marzyłam. Myślę, że ta chęć rozpoczęcia nauki zaczęła się, gdy na mszach w kościele patrzyłam na organistkę, która grała i śpiewała z chórkiem. W IV klasie zdecydowałam się poprosić mamę o ten instrument. Męczyłam ją tym cały rok, aż w końcu postanowiła zaryzykować i kupić. Myślała, że to tylko takia chwilowa chęć, że miesiąc pogram
i gitara będzie leżała. Dwa lata uczyłam się prywatnie u nauczyciela muzyki z podstawówki. Potem moja koleżanka powiedziała, że chodzi do szkoły muzycznej, więc mi też zachciało się tam chodzić. No więc powiedziałam to mamie i jakoś ją do tego namówiłam. Do ogniska muzycznego chodziłam dwa lata. Po tym czasie dowiedziałam się o innej szkole,  w której można zdobywać stopnie muzyczne. Więc przepisałam się tam i uczę się w niej do dzisiaj :)  Za siedem lat będę miała już dwa stopnie, więc myślę, że spróbuję dostać się do Akademii Muzycznej.



Gra na gitarze i śpiewanie to jest to co mogłabym robić cały czas. Cieszę się, że pomimo początkowych trudności nie poddałam się.  Nie warto rezygnować z marzeń!

P.S. Zdjęcia które dodałam robiłam w wakacje :)


A wy macie jakieś pasje?

42 komentarze:

  1. fotografowanie mnie pożera :)
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Też uważam, że nie warto się podawać i gonić marzenia :). Piękna gitara. I mega zdjęcia. Bardzo ciekawy post. Mogła bym czytać twojego bloga codziennie. Oczywiście, że zostaje na dłużej :*. Jak będziesz miała wolną chwile zapraszam do mnie. Mój blog-> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie ;)
    życzę powodzenia w rozwijaniu pasji ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pasja. Ja też kocham muzykę. Mój brat gra na gitarze i śpiewa, więc na pewno byście się dogadali. Chciałabym żeby kiedyś nauczył mojego synka pięknie grać :)
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że masz taką pasję :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki :) Też kocham muzykę :)
    khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia kochana !
    Ja uwielbiam gotować ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię rysować :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją pasją jest fotografia. Gdzie tylko idę zabieram ze sobą aparat. Uwielbiam to:)
    Piękne zdjęcia i super post, pozdrawiam!:)

    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham sport. Oddaje się jej w 100% :) pasja jest piękna i najważniejsza w naszym życiu :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam grać na gitarze, ale niestety do tej pory nie umiem :c

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam grać na gitarze. Lubię śpiewać, rysować, czytać książki i fotografować :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś miałam zamiar nauczyć się grać na gitarze ale nic z tego nie wynikło :/
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym nauczyć się grać na gitarze. Męczę mamę, żeby mi kupiła pod choinkę :)
    Mogę liczyć na Twoje kliki w moim poście?
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/11/i-am-back-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że masz pasję i się w niej rozwijasz :) No i piękne zdjęcia :) Może kiedyś o Tobie usłyszę w telewizji lub przeczytam w prasie? Samych sukcesów i przyjemności z tego co robisz!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również kocham grę na gitarze i (jak wyczytałam z opisuj obok) też jestem 16 letnią humanistką uwielbiającą koty :D

    może wspólna obserwacja? zapraszam do mnie i śliczne zdjęcia :)

    tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz naprawdę piękną pasję, zawsze chciałam umieć grać na gitarze ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam się nauczyć grać na gitarze, może w końcu mi się uda :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz fajnie :) ja nie umiem ani grać ani śpiewać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zdjęcia są super! Fajnie, że masz taką pasję, każdy powinien mieć coś takiego. To odskocznia od codzienności, która jest potrzebna każdemu.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post. Piękne zdjęcia :* Obserwuje. Zapraszam do mnie. mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowe i fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam zajrzeć do mnie :D http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam fotografować i interesuję się również kosmetologią!
    http://vsiedlecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. my kochamy taniec i muzyke, jedna z nas gra na gitarze, a druga na fortepianie:)
    super post :) zapraszamy do nas http://www.nadiaandlaura.blogspot.de/ + obserwujemy a ty?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam, interesuję się fotografią i trenuje siatkówkę ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. These photos are so gorgeous and you look super pretty! Never give up on your passion :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tworzę miniaturowe jedzenie z modeliny. Uwielbiam to robić :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze chciałam grać na gitarze <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zrezygnowałam z gry na pianinie po 2 latach. W sumie to nie żałuję tej decyzji bo jakoś mnie do tego nie ciągnęło.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja 4 lata temu miałam mega duży zapał do gry na gitarze. Kupiłam gitarę, ale okazało się, że wgl nie mam czasu ani gdzie się uczyć... Od tych lat leży nietknięta :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Od zawsze chcialam nauczyc sie grac na gitarze, jednak nadal pozostalo to mim cichym marzeniem. Moze gdy ukoncze technikum i bede miala więcej czasu da siebie, to zapisze sie na jakies lekcje grania :)
    Świetne zdjecia! Az mi się przypomnialo wakacyjne lato :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  32. też kiedyś ''grałam'' ale nie brałam tego na poważnie i nie wychodził oza dobrze, ale nie żałuję bo instrumenty to jednak nei moja bajka ;) a o śpiewaniu to mowy nie ma :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  33. Również moją pasją jest gra na gitarze! ;3
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze chciałam się nauczyć grać na gitarze :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam kiedyś grać na gitarze, ale stwierdziłam, że to dla mnie za trudne :D super zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  37. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Granie na instrumentach towarzyszy mi od zawsze. Niestety teraz nie mam zbyt wiele na to czasu.. Chodziłam do szkoły muzycznej i grałam na skrzypach, ale bardzo się przez to zraziłam do tego instrumentu. Gitara jest dobra na odstresowanie :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia