22 listopada 2015

Dzieciństwo

Hejka ;) Ostatnio na fb dostałam wiadomość od koleżanki, a w niej dużo zdjęć z czasów jak byłyśmy małe. Właśnie to zainspirowało mnie do napisania posta o wspaniałych czasach dzieciństwa. Dodam też kilka zdjęć, które mi wysłała .


Jak pierwszy raz oglądałam te fotki to nie mogłam uwierzyć jak ja się zmieniłam. Zastanawiam się też, jak ja mogłam tak fatalnie się ubierać, tragicznie czesać i wgl... Ale no cóż.. czasu nie cofnę.
Pomijając to wszystko, uzmysłowiłam sobie jak bardzo brakuje mi dzieciństwa... Codzienne wychodzenie na dwór do znajomych, wspólne gry i zabawy.W wakacje każdego dnia grałam w podchody, w piłkę czy inne gry nawet wymyślone na poczekaniu.  Nie wiem czy dzisiaj jeszcze ktoś spędza tak czas wolny. Dzieci wolą siedzieć w internecie niż wyjść do ludzi. Tak na prawdę nie wiedzą co tracą. Cieszę się, że gdy byłam młodsza, nikt nie był tak uzależniony od internetu i mogłam spędzić ten wspaniały okres w moim życiu aktywnie.


W byciu jeszcze małym dzieckiem  chyba najbardziej mi się podobało to , że największym problemem który mnie mógł spotkać to zepsuta zabawka. Pamiętam, że wtedy często myślałam o byciu starszym. Jednak nie wiedziałam, że ten czas tak szybko poleci.




Wy też tęsknicie za dzieciństwem? 

33 komentarze:

  1. Jejku *-* ... Cudowny post. I te zdjęcia :D !! ^.^. Bardzo fajny blog na pewno zostanę na dłużej. Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu:). Czekam!. Pozdrawiam. Jak będziesz miała czas zapraszam na mojego bloga -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na post, oryginalnie :)
    Ja też ciesze się, że wychowałam się jeszcze w tych czasach gdzie komputery i tego typu rzeczy jeszcze nie były tak popularne wśród dzieci <3 czasem chciałabym wrócić do tam tych czasów :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie tęsknię za dzieciństwem, może dlatego że zawsze chciałam być dorosła i samowystarczalna? Moim zdaniem czasy studenckie są najlepsze. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ja tęsknie za dzieciństwem, zwłaszcza teraz jak przeczytałam Twojego bloga :) +ładne zdj *-* :)
    Zapraszam do mnie :D
    http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię za dzieciństwem :c
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo tęsknię za tamtymi czasami:(
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nie bylo ważne jak się ubieramy, ważna była dobra zabawa od rana do wieczora ;).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie rozkoszne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale nie obierałaś sie fatalnie, tak sie wtedy wszyscy ubierali bo to było :D za 20 lat to co teraz nosimy bedzie obciachowe że tak powiem ^^ a kto nie tęskni ? ^^ :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo tęsknię za dzieciństwem, chociaż po części jeszcze jestem dzieckiem ;] Szkoda, że tych chwil nie da się powtórzyć..
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hym to ty jesteś tą dziewczyną krótko obciętą? Jeju jaka metamorfoza, normalnie jakbyś była kimś innym!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee xD ja w różowej koszulce :D

      Usuń
  13. Bardzo fajny post :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) http://fashionattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju ale słodki post ;3 ,co ja bym dala żeby miec znowu 6-8 lat :)
    dziękuje za odwiedziny i zapraszam do wspólnej obserwacji Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciństwo to najlepszy czas, ale dorosłość też ma swoje plusy. Fajne zdjęcia, bardzo pozytywne :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęsknie. Szczególnie jak jest masa problemów i nie wiem jak mam sobie z nimi poradzić. Dorosłość sucks!

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że teraz dzieci nie mają takiego dzieciństwa jak my mieliśmy, nie widzą co tracą. Ostatnio też przeglądałam sobie moje stare zdjęcia i spokojnie mój styl ubierania również był tragiczny ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja często wracam do starych zdjęć :)
    http://mloda-dorosla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. po tym poście mam ochote na albumy z dziecinstwa <3 aahaha
    obserwuje rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym znowu chciała mieć te 5 lat. :D Lubię powracać do zdjęć z dzieciństwa. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta fajnie sobie czasem powspominac jak to bylo, oczywiście ze tęsknię!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy jest się dzieckiem marzy się o tym żeby być dorosłym albo chociaż trochę starszym.Ale kiedy ta "dorosłość" już nadchodzi jedynym marzeniem jest to aby chociaż na chwilkę wrócić do czasów kiedy to tak jak ty napisałaś największym problemem była zepsuta zabawka.
    Dzięki tobie cofnęłam się o kilka lat i przypominałam sobie moje dzieciństwo :)
    Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowy post. Ekstra zdjęcia ! :P
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo tęsknie za dzieciństwem.
    Teraz dzieci tylko siedzą w domach przed komputerem, i wychodzą na dwór tylko wtedy kiedy muszą.
    Fajne zdjęcia :D Aż nabrałam ochoty pooglądać moje zdjęcia z dzieciństwa :D

    Mogła byś poklikać w linki z dressgal? :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo tęsknie za czasami kiedy jeszcze chodziłam do zerówki czy kiedy jeszcze w ogóle nie chodziłam do szkoły.
    Choć mam dopiero 13 lat i moje dzieciństwo jeszcze do końca nie minęło to stwierdzam, że było udane i nie wierzę jak szybko ten czas zleciał. :/
    Świat Oczami Juliett (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post i wygląd bloga ;)

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tęsknię za tym kiedy bawiłam się w piaskownicy wtedy były wspomnienia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny bloog :*
    Zapraszam http://bellaapsel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Skoro tu już jesteś, zostaw komentarz ;)
♥ Nie uznaję obs za obs. Podoba ci się mój blog? Zaobserwuj.
♥ Wchodzę w każdy link i czytam każdy komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia